Atomics Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Vel, akkurat i skivende stund er det ingen løsning, men gjetter at dette er en error eller noe som ikke er satt igang enda, dette vil sikkert løses med tid og tåmodighet Her kan de som vil poste links til alternative steder å laste ned etter som tiden går, og kanskje noen andre sliter senere Takk Linker: Klikk her! Alternativ Løsning: Start patchingen (nedlastningen)...feilen dukker opp, men du IGNORERER den og fortsetter å vente....Nedlastingen vil foregå sakte men sikkert, så bare ta deg god tid! Endret 3. august 2005 av Atomics Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Er ikke dette typisk Blizzard..... Edit: Den har visst begynt a laste ned (18%), men der stopper den også.... Endret 3. august 2005 av DezTruckTor Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 fikk den av en venn jeg Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 fikk den av en venn jeg Jo takk for at du deler det med oss, kan du kanskje gi oss en link ? Poenget med tråden er ikke å si hvordan man fikk tak i den, men HVOR man KAN laste den NED Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Bare la feil meldinga ligge oppe og ignorer den så laster den ned. Den stopper av og til men starter igjen etter på. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Dette tar sin gode tid å laste ned, gitt. Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Den har brukt 30 minutter, og er bare på 44%. Hele nedlastingen burde bare ha brukt 4 sekunder.... Lenke til kommentar
kårekårelimihåret Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 http://jmskuse.co.uk/WoW-1.6.0.4500-to-1.6.1-enGB-patch.exe Lenke til kommentar
alftore Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 http://jmskuse.co.uk/WoW-1.6.0.4500-to-1.6.1-enGB-patch.exe Takk! Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Der ja, takk for den, lagt inn i startinnlegget. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 noen som har en link til patchen for mac også? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Filen kan også lastes ned på Fileplanet.... EDIT Linka til US patchen... ikke GB Bra at det ikke bare var meg som hadde dette problemet Endret 3. august 2005 av Xtra Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Problemer med trackeren er relatert til måten Blizzard velger å dele filene sine på. Det er det samme som brukes av såkalte torrents, her er det en "tracker" som "passer på hvor filene kommer fra og hvor de skal og hvor de ligger og kan hentes fra" (forenklet) Blizzard har sikkert flere trackere ute, så hvis hoved trackeren er nede (den som gir feilmeldingen) så tar sikkert noen andre trackere over etterhvert uten at du får beskjed om det. Lenke til kommentar
meridoc Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 eeeeh! Jeg lastet ned patchen fra linken til atomics, men den ble ferdig å patche med en gang! Er den bare på 4mb? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 eeeeh! Jeg lastet ned patchen fra linken til atomics, men den ble ferdig å patche med en gang! Er den bare på 4mb? Ja. Bare småting, det er jo en 0.0.1 patch. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Hvorfor dukker denne feilen opp egentlig? Edit: Tok sin tid dette, ingen av linkene som er lagt ut her virka for meg heller, venta i ca 10 min nå og den har gått til 6% Jaja får vel holde ut håper virkelig ikke dette er noe som blir normalt fremover i nye og større patcher... Endret 3. august 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Jeg vil spille WoW, fikk det i posten i dag, etter jeg hadde brukt opp 10dagers passet mitt, og det første jeg møter er en monga patch som ikke går å laste ned! :S:S PS: Hvis noen har fått den ned, så må dere bare legge den ut på et domene slik at folk kan laste den direkte.. Endret 3. august 2005 av Shaper^ Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 http://shell.novanett.no/~eskimo/WoW-1.6.0...-enGB-patch.exe Denne skal funke Lenke til kommentar
Micke Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 http://jmskuse.co.uk/WoW-1.6.0.4500-to-1.6.1-enGB-patch.exe takk ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå