TOO TRILL Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 I testene deres om kabinetter pleier det å være masse bilder som viser hvordan kabinettet ser ut og hvordan det virker. Ofte får jeg lyst til å se flere bilder, men det er ikke lagt ut noen flere. Det dere kunne gjort er å lage videotester slik som 3dgameman.com, da får man sett hvordan man setter i ting og og høre vifter og slikt. Det hadde vært veldig tøft om dere hadde gjort det. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Enig, kan være greit det? Det hadde også vært greit om moderatorene svarte på spørsmålene her? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Jeg synes det er på tide at moderatorene våkner eller har dere forsatt ferie? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 mmm helt enig, det hadde vært rått Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg synes det er på tide at moderatorene våkner eller har dere forsatt ferie? Moderatorene våre har ikke så mye med testingen å gjøre.. (ikke jeg heller forsåvidt, men tipser de som har med det å gjøre om tråden) Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 støøter forslaget. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Mer bruk av filmklipp hadde vært bra. Trenger ikke å være 100% video-reviews som 3dgameman, og absolutt ikke nødvendig for alle typer produkter (mus, nettverkskort, usbstikker, etc), men som det ble nevnt; kabinetter, vifter (iallefall legg ut mp3-filer som gir en indikasjon på støynivå/støytype), og ellers andre ting med masse kule blinkende lys og som ellers gjør seg bra på tv Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Helt enig i dette forslaget. Det ville vært svært bra med noen korte videosnutter i enkelte tester. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Godt forslag. Har selv savnet det i endel tester. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hepp! Forslaget er notert. I første omgang kan jeg godt ta litt fler bilder. Som Ueland så korrekt skriver så har moderatorene pent lite med testene å gjøre. --- Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå