tendilenz Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Continental ble frastjålet 3 Munch-bilder i dag. Men så viste det seg at hotellet bare haddde hengt opp fotografier av originalene. Genialt! Hvorfor tenkte ikke Munch-museet på det? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hvorfor de ikke tenkte på det? Jo, for et museum skal jo vise orginalene. Det som er hele poenget med et museum. Men ja, det er smart å henge kopier, eller eventuellt hatt noe bur eller noe sånt foran maleriene. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 hmfr! og jeg som sitter igjen med tre fine rammer!! Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 "Nok en kvalitetspost fra überGoliath ..." Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 har ennå ikke definert om det er god eller dårlig kvalitet Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Hvorfor de ikke tenkte på det? Jo, for et museum skal jo vise orginalene. Det som er hele poenget med et museum. men hadde du sett forskjell? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 hadde kanskje ikke sett det men hadde finnet det fort ut hvis man hadde tatt dem ut av rammene. Ranerene kunne ha gjort litt easy backgroundresearch på om de var fake eller ikke. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 folk med et godt øya gjør nok det! altså ser forskjell.... Men de er nok litt sjokka de folka som stjal bildene! :!: tenk deg man gjør et skikkelig kupp også viser det seg å være fake til en verdi av 0,-!! :!: Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 og det hele var skjult kamera ^^/ ..hadde vært tidenes candit camera Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Og igjen, så viser VG sine ekstreme bil-kunnskaper i sine artikler; En snau time senere ble fluktbilen, en hvit Ford Sierra, funnet på Frognerstranda. Og hva har vi parkert her..? En Audi A4 stasjonsvogn, en Ford Mondeo, en VW Passat, og en VW Sharan. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ikke glem E-klasse Mercedesen helt til høyre! Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hotel Continental. Hmm. Er det en hotellkjede? For jeg så to hotell i Bulgaria som het Continental. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Hotel Continental. Hmm. Er det en hotellkjede? nei Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ikke glem E-klasse Mercedesen helt til høyre! Baklyktene er skrå, samt taket er relativt rundt bak, så tipper C-klasse.. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ikke glem E-klasse Mercedesen helt til høyre! Baklyktene er skrå, samt taket er relativt rundt bak, så tipper C-klasse.. Ah, ja du kan ha rett i det faktisk... Jeg skal ikke krangle mer med en fra Biltilsynet vet jeg Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Var jo i fjor at de hele tiden skreiv at tyvene kjørte en mørk A4... det var en A6, jeg skreiv mail til dem jeg i neste artikkel ang. detta, så stod det A6 ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå