Gå til innhold

Noen problemer med "lånt" xp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge man ikke har en produknøkkel som står på listen over ugyldige produktnøkler (i SP1), kan han oppdatere til SP2. Tidligere har det vært slik at alle kunne laste ned alle oppdateringene fra Windows Update, de som hadde en validert XP ville bare få noen ekstragreier (som ingen egentlig trengte), men for litt siden endret Microsoft dette til at alle må validere for å kunne laste ned fra Windows Update. Derimot vil det være mulig å slå på Automatisk oppdatering og få de kritiske oppdateringene, selv uten validere (altså med "lånt" XP).

Les om fordelene med "ekte" Windows hos Microsoft.

At en "lånt" XP ødelegger PCen er bare tull (selvfølgelig). Dette har heller ikke Microsoft lov til å gjøre (igjen, selvfølgelig). At disse installasjonene av XP fungerer dårligere er det derimot noen som har påstått, men dette har Microsoft avkreftet mange ganger.

Lenke til kommentar

Jeg lånte xp cden til broren min og installerte den på maskina mi. Jeg brukte hans cdkey også. Det gikk veldig fint fikk validert cdkeyen og ikke noe problem med å laste ned oppdateringer.

Litt rart at det går an å bruke samme cdkey på flere maskiner men :dontgetit::)

Lenke til kommentar

Er ikke ulovlig å snakke om det, er en ting som heter ytringsfrihet..

Pluss dette emnet er ikke en oppfordring til å bryte loven..

Så lenge ingen oppfordrer til å bryte loven og ingen gir full forklaring på å "cracke" ting så er det ikke ulovlig med diskusjon om emnet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...