inflames662 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Noen som har noen erfaringer md å bestille tv kort fra Komplett? Tenker litt på lisens og slikt. Noen som har bestillt tv kort uten å betale lisens fra før av? får man da krav om lisens fra NRK? i så fall kliner jeg bestillingen på min mor Lenke til kommentar
bjornpv Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 tv kort er det ikkje lisens på... kjem vel en gang det og så det er bare å kjøpe.. Lenke til kommentar
? Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hva, vil du ikke betale lisensen..... :!: Kjøpte selv tv-kort for ei lita stund siden, fikk ikke noe lisenskrav av den grunn. Som eier av tvkort er du lisenspliktig, men det er ikke raporteringspilkt ved kjøp av et tv-kort slik det er med tv. Itavisen.no skrev foresten om dette i går. Lenke til kommentar
inflames662 Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 er ikke veldig hypp på det når vi allerede betaler lisens. Men nok om det. Da blir det kjøp av tv kort i mitt navn. Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Så på nyhetene i går at det var forslag om at tv-kort og mobiltelefoner med tv-mulighet skulle bli lisenspliktige. Betyr det at man ikke har måttet betale lisens for TV-kort før!? Sist jeg hadde besøk av lisensmannen (den sniken!) forhørte han meg om jeg ikke hadde PC med TV-kort...etter at jeg hadde nektet for å ha TV. For hvis jeg hadde PC med TV-kort måtte jeg betale lisens sa han... (Fint han ikke kan kreve å komme inn, ellers måtte jeg vel ha gjemt unna tre TVer og to TV-kort ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå