Zink Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Har du sjekket at cmos jumperen kortslutter pin 1-2 og ikke 2-3? Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Har du sjekket at cmos jumperen kortslutter pin 1-2 og ikke 2-3? hvis pin 1 og 2 er de nedenifra så står de riktig ja. Eller nå blir jeg litt usikker. det er 8 pinner som står helt inntil hverandre. Jeg ser ikke at det står noe om alle de andre i manualen. Endret 10. august 2005 av TT88 Lenke til kommentar
Zink Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Det er 3 pinner som gjelder (jeg har bare isdn-linje og manualen er "for tung" å laste ned). På bildet ser det ut som jumperen er plassert default nederst til venstre. Hvis det stemmer så er nok pin 2-3 de til høyre. (det er faktisk mulig å steike hovedkortet hvis jumperen er satt feil) Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 jumperen står nok på riktig plass. fant ut hva de andre var. jumperen står på det stedet hvor den sto da jeg fikk hk. Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Jeg tror det er cpu som er fucked. Kjøper en ny en nå. Men jeg synes fortsatt det er litt merkelig at alt fungerte som normalt i noen få sekunder. Kan virkelig en cpu bare slutte å fungere sånn helt uten videre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå