Steina Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 "handlet om en fyr som kunne se svakhetene til alt som er bygd opp, så han kunne se hvor han måtte stikke med kniven for at den tingen skulle bli ødelagt" Fikk høre det av en kamerat, og jeg har hørt om den serien, men husker ikke hva den heter.. Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Har hørt noe lignende, men kan ikke huske navnet :\ høres veldig spennende ut. Lenke til kommentar
-Makaveli- Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Minner meg om Shingetsutan Tsukihime. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 heh.. høres ut som en kewl anime Men, etter hva jeg har lest om Shingetsutan Tsukihime så høres det ikke rett ut... Anime Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Shingetsutan Tsukihime er korrekt. Lenke til kommentar
wampyre Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Som nevnt er Shingetsutan Tsukihime riktig. En liten "anbefaling" er å søke på google etter muffindomain.-) Lenke til kommentar
Pug Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 En liten "anbefaling" er å søke på google etter muffindomain.-) 5785961[/snapback] Nice, takker for den Lenke til kommentar
wampyre Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Bare hyggelig. Du har nå et par timer å kose deg med nå - hehe Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Søren.. husker at jeg har sett gjennom alle episodene, men tror je lå i et slags "koma" når jeg så dem. Hunsker ingenting. Men absolutt en bra anime, så vidt jeg vet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå