Ratatos Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hey, Explorer.exe tar 90% av CPUen... Eg har prøvd å rebootet mange ganger, og eg har kjørt adaware 2 ganger. Allikavell så tar explorer.exe 90% av cpuen, og eg kan ikkje fjerne den. Eg trenger hjelp, og håper eg slepper å formatere. Begynner å bli rimelig desperat nå, og eg får ingen hjelp på hardware IRC kanalen Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Du har høyst sannsynlig en eller annen korrupt .AVI-fil som skaper krøll. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Som jeg har sagt 3ganger før idag. Dette er en bug som ble rettet i winXP SP2 (tror iallefall den ble rettet siden jeg ikke har hatt det problemet med WinXP SP2). Start opp i safemode og slett den derifra. Dermed må du se til å oppdatere OS`et ditt! Samt å sjekke innom www.win-xp.no . Det ligger en guide der.. Bare les ivei Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Klikk på "kjør", skriv inn: REGSVR32 /U SHMEDIA.DLL, da kan du slette avi filer.. Skriv deretter inn REGSVR32 SHMEDIA.DLL etter at du har slettet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå