Gå til innhold

ATI Radeon 9100IGP og meg

Anbefalte innlegg

Når jeg fikk PC'n min var den litt av et rot. 194MB ram, 37 GB harddisk, Intel Celeron D og ATI Radeon 91000igp. Den dag idag, er jeg ganske fornøyd med min PC, 80GB, 704MB ram, men skammen er fortsatt stor! Jeg er fortsatt sittende med en Intel Celeron D og 9100IGP. Dette er det eneste som holder min PC tilbake. Dette er hva som holder den fra en 7'er på skalaen, og trekker helt ned til en 4'er. Nå, hvis jeg skal få med en Pentium 4 og 9600Pro så vil det koste meg over 2000kr. Derfor, har jeg bestemt og BARE kjøpe skjermkort, og nå har jeg jo bestemt meg for 9600Pro, men først vil jeg ha dere's meninger. Nå har jeg jo pusha 9100igp ganske mye, med og kjøre Half Life 2(Som den kjører ganske bra uten slow downs med alt på low og 800x680 :p ) og Splinter cell Pandora på den.

Så datan min har vært mer som et multimedia senter enn en spillemaskin, derfor synes jeg det er på høy tid at jeg får meg et ordentlig skjermkort.

Så etter jeg har kasted bort 47 sekunder av dere's liv(Ja, jeg teller med do-pasuen i midten ;) ) kommer det ned til dette! Hvilket skjermkort anbefaler dere for spilling i en rimlig prisklasse.

(Dette er mitt første og siste innlegg i Hardware forumet, tror jeg kommer til og bli buet, hvis jeg poster mere. :p)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du må jo ha AGP, så jeg tror jeg ville anbefalt 6600gt fra nVidia, eller for enda litt bedre ytelse, X800XL fra ATi. noe mer er ikke vits i å bruke på den pcen tror jeg... men hvis du kunne fått tak i en billig P4 som passer i sokkelen så ville det også gjort sitt! det er snakk om å bruke ca. 3000 til sammen for både cpu og gpu da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...