KristianF Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Heisann. Har fått bygd meg en ny og god pc for noen måneder siden, men det som plager meg er støyen fra vifta til mitt GeForce 6800GT og Chipset vifta til A8N-Sli Deluxe hovedkortet mitt.. Tenkte jeg skulle skifte ut viftene med disse : GPU : Zalman VF700-AlCu Hovedkort : Zalman Chipset kjøler Vil de 2 kjølerene kjøle like bra som originalt? Vil støyen bli mindre? Passer de fint på skjermkortet og hovedkortet mitt? Takker for alle svar.. Edit: Var ikke sikker på om denne posten skulle posten i kjøp / salg eller noen annen plass.. Er den feilpostet, så si ifra.. Endret 3. august 2005 av Stealth- Lenke til kommentar
icer Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Kjøp/salg er for de brukerne som vil kjøpe og selge til hverandre... Ditt spørsmål går under Kjøling-Luft Edit: Send en PM til en mod så flytter han den.... Endret 10. august 2005 av icer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 støyen blir mindre og kjølingen blir bedre...i allefall på gpu vifta...jeg har ingen erfaringer med chipset vifta til asus sli eller om zalman sin vifteløse kjøler klarer å kjøle like godt, men jeg tror ikke det blir noe problem Lenke til kommentar
icer Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hovedkort : Zalman Chipset kjøler Jeg skal bytte ut vifta mi på mitt MSI KT3 Ultra til den der, kan legge inn en post her når jeg har gjort det, temperaturen på hovudkortet ligger på 34º med vifter og 39º uten (kun CPU vifte) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå