0lav Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Som topic sier så er det noe js ting som jeg ikke får til å funke, å js kan jeg nesten ingen ting av Hvertfall: <script language="javascript" type="text/javascript"> function submitbutton() { var form = document.nybruker; var r = new RegExp("[\<|\>|\"|\'|\%|\;|\(|\)|\&|\+|\-]", "i"); if (form.navn.value == "") { alert( "Du glemte å fylle ut navne ditt!" ); } else if (form.brukernavn.value == "") { alert( "Du glemte å fylle ut brukernavnet!" ); } else if (r.exec(form.brukernavn.value) || form.brukernavn.value.length < 3) { alert( "Skriv inn et gyldig Brukernavn:. Ingen mellomrom, mer enn 2 tegn og bare tegnene 0-9, a-z, A-Z" ); } else if (form.email.value == "") { alert( "Du må skrive inn en gydlig epost adresse!" ); } else if (form.passord.value.length < 4) { alert( "Oppgi et gyldig passord. Ingen mellomrom og mer enn 4 tegn!" ); } else if (form.passord2.value == "") { alert( "Du må gjenta passordet!" ); } else if ((form.passord.value != "") && (form.passord.value != form.passord2.value)){ alert( "Passordet og gjentagelsen er ikke like, prøv igjen!" ); } else { form.submit(); } } </script> Jeg for opp alle feil mld osv.. Men hvis det ikke er en feil mld å sende, alltså at alt er rett så får jeg opp error i browserer om script feil+at formen ikke blir submita.. Det er på:form.submit(); jeg får feil mlda.. Kan noen hjelpe meg å fikse dette? Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå