Gå til innhold

Gi meg 3 gode grunner til å kjøpe W800i

Jolt

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg trenger noen til å overtale meg til å kjøpe W800i. Grunnen til at jeg ikke er helt sikker er at det kan komme modeller i samme serie fort siden dette bare er første modell. Andre er at det er uvisst hvor mange problemer man kan få, men tror det ikke er så mye gærnt med den siden mobiler er noe som er laget lenge.

W800i har alt jeg trenger. Bra kamera og mp3 spiller med masse plass og betterilevetid, men det jeg er redd for er at det kan komme bedre modeller i Sony sin Walkman serie og da blir de 3000kr litt bortkasta.

Trenger bare noen til å overtale meg! Takker for alt hjelp jeg kan få!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å overtale deg:

W800i er en veldig bra mobil, med sannsynligvis god lydkvalitet, plass til flere timer musikk, bra skjerm, osv...

På den andre siden er det rykter om en ny modell i W-serien med harddisk, like bra kamera osv.. Sånn må du nok desverre alltid forvente når du kjøper mobil.

Lenke til kommentar

Overtale noen til å gå for et selvsagt valg-hehe...

:p

Seriøst, W800 er knall, ser bra ut, innholdet er meget bra osv.

Men som også arehei sier, du vil alltid få noe bedre... Jeg kunne nevnt ting som kommer i W serien, men jo lenger du venter jo bedre blir modelllene, og jeg ser ikke helt hensikten.

W800 er liten og relativt lett, slik en mobil med fokus på musikk skal være! (min mening)

Et tips kan være, at det kommer noe før jul i W serien.

Men den blir ikke mindre og lettere...

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg ble overtalt der ja. Tenker jeg får bestilt den i dag. Så skal jeg gi tilbake melding som til alle som vil.

Det er som dere sier. Venter du kommer det alltid noe nytt, men jeg gidder ikke vente lenger. Ventet med å kjøpe mp3- spiller på grunn av W800 og nå har min "solide" nokia 5140 snart tatt kvelden. Hvertfall dekselet! hehe kanskje det at jeg tar forhandlere litt for seriøst når de sier at den tåler alt.

Men det ble det vist en ny mobil/mp3/kamera enhet på meg..! Takk skal dere ha!

Lenke til kommentar
Kommer W800i til å vere like rask som k750i?

Eller med andre ord, vere HELT lik på innsiden, men med bedre høyttaler og slikt?

W800i og K750i er helt like på innsiden OG utsiden, bortsett fra dekselet. De har samme høyttaler osv., men headsettet som følger med er ikke det samme.

Lenke til kommentar

Det skal også være mulig og få en slags adapter til mini-jackport så du kan bruke hvilket som helst headsett. Er litt usikker om det er standar. Har ikke skjekket helt etter selv. Jeg kan gjerne komme tilbake med mer info når jeg får mobilen så skal jeg si om det er noe som gjør den værdt walkman merke. Skal bestille den i dag, men komplett får ikke før den 11.8 og da kan jeg med 100% sikkerhet fastslå om den er bra eller ikke :p

Endret av Jolt
Lenke til kommentar
Så w800i har ingen spess. høyttaler?

Hva er det som gjer at den er "verdt" walkman merket da?

1) Headsettet som følger med er av bedre kvalitet

2) Man kan høre på musikk uten å slå mobilen på

3) Det er et bedre musikk-program på den

4) Det følger med 3,5 mm mini jack adapter.

Hadde du lest i andre tråder før du spurte hadde det ikke vært vanskelig å få med seg dette.

Lenke til kommentar
bare et spørsmål... på discman, minidisc og mp3 spillere har sony en tendens til å ha veldig lavt max volum. Noen som veit om k750i og W800i spiller for lav lyd?

På K750i er det ihvertfall så høyt volum at du ikke hører en dritt av det som foregår rundt deg.Jeg må skrike til eller kaste ting på dama mi for å få kontakt når hu har headsettet på fullt.Personlig synes jeg lydnivået var mer enn høyt nok.

Har bestilt meg W800 selv,slik at vi slipper forviklinger med identiske telefoner..

Lenke til kommentar

W800i

** 512 MB Minne, kan oppgraderes etter ønske.

** 2 MB, K750i's kamera, du vet vel spesifikasjonene til det regner jeg med.

** Kan skru av anntenne og spille MP3 på flyet.

Det som jeg kommer på i farten, men da har Sony også en meget god HD MP3 spiller på 20GB. om du vil ha en MP3 spiller, så er nok den også til og anbefale. :p

Lenke til kommentar
fargen på dekselen er stygg.....kommer det ikke en annen farge??? :thumbdown:

Synes fargen er litt kul jeg.. står litt ut fra de andre...

helt enig, er faktisk det eneste med designet til w800i jeg liker bedre......... så kult med oransje, digger sånne farger

Endret av warpig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...