carl-kr. Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) ja topic sier vell det meste. sliter litt med å overklokke dette kortet.får ikke noe serlige resultater. har brukt rivatuner og klokkeberktøyet til Nvidia,men uten de store resultatene. 17863 i 3dmark 01 og 9000 i 3dmark 03... får atifacts i spill når jeg har klokket det litt,dette synes ikke når jeg kjører 3dmark. er det kansje et verkøy som er bedre en de jeg har brukt?eller er kansje akkurat dette kortet et vanskelig kort å overklokke? Endret 2. august 2005 av carl-kr. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg har også dette kortet. Er det ingen som vet? Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Prøv Rivatuner. Testa det nettopp. Klokka til 540/1000 ! Er det mye? Core temp lå på 65-70 grader, var oppe i 78 grader på slutten. Kjørte aquamark 3. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Prøv Rivatuner. Testa det nettopp. Klokka til 540/1000 ! har klokket det lengre en det...uten serlig efekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå