Gå til innhold

MIB Limited editions. Hva er forskjellen?

forteller

Anbefalte innlegg

Ok, jeg leker med tanken på å kjøpe Men In Black på DVD, men sliter litt. Det er så utrolig mange versjoner at det er jo til å bli sprø av! Så vidt jeg har sett er det hele 3 forskjellige "limited edition"s. Er det noen som aner hva som er forskjellen på disse:

• Svart: Du har denne svarte versjonen
  • Hvit: Og så har du denne hvite versjonen. Disse to ser ut til å være de mest vanlige, men på Play.com fant jeg:
  • "Sølv": Denne sølv versjonen, som jeg ikke har sett noe annet sted, men som heller ikke bare er et dårlig bilde av den hvite versjonen, fordi skriften på coveret står andre steder.

Oh, wait, og så må vi jo ikke glemme Deluxe Edition, Collector's series, og Superbit Collection versjonene da. Men de regner jeg med er dårligere.

Hva er det som foregår i Hollywood, har de totalt gått av hengslene, mener de seriøst at vi skal forstå denne jungelen?

Så, noen som vil prøve seg på å forklare meg forskjellen på disse? Trenger ikke så veldig nøyaktig, bare si meg hvilken som inneholder mest! :)

Endret av forteller
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=422

Haha, kikket på uncut statusen. UK har faktisk dubbet deler av filmen. Syke briter...

Btw: DVD Compare skriver alltid hvilken DVD utgave de anbefaler og hvilke som kan være bedre hvis det er andre ting du er spesielt ute etter (DTS i dette tilfellet). I tilfelle du går glipp av det.

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...