Sveini89 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Ok har nå sett på ett par vifter og kjølere... Jeg Vill Klokke min AMD Athlon 64 2ghz 3000+ og har kommet til noen kjølere... Denne Virker Stor Og Tung men ser ut som den virker bra.. så det var en med samme Amd athlon 64 3000+ som meg som var klokka til 2,4ghz og l¨på bare 40grader... så har jeg sett på disse: Denne Og Denne Hva vill dere anbefale meg?? og hvile vifter ville dere ha satt på kjøle rillene Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 likte den cooler mastern alså... Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 når jeg klokker pcen merker jeg att den er klokket med en gang eller kan det ta opp til en uke før den "slår til" ? ?? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 hvorfor heller ikke en sånn vifte. Den er mer kraftig og det følger med viftestyring for en vifte, sånn at du kan regulere den Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 når jeg klokker pcen merker jeg att den er klokket med en gang eller kan det ta opp til en uke før den "slår til" ? ?? det skulle merkes me en gang det Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ok har nå sett på ett par vifter og kjølere... Jeg Vill Klokke min AMD Athlon 64 2ghz 3000+ og har kommet til noen kjølere... Denne Virker Stor Og Tung men ser ut som den virker bra.. så det var en med samme Amd athlon 64 3000+ som meg som var klokka til 2,4ghz og l¨på bare 40grader... så har jeg sett på disse: Denne Og Denne Hva vill dere anbefale meg?? og hvile vifter ville dere ha satt på kjøle rillene vet iallefall at den siste er en meget god kjøler. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hva med nye Vapochill micro? Den ser jo meget lovende ut. Finnes ikke så mange reviews av den ennå dessverre, men tror den holder et ganske høyt nivå ytelsesmessig, vet ihvertfall at den er veldig stille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå