zarz Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1306747 Hva syns dere om dette? Det blir vel ikke noe mere lisens på de som allerede betaler TV-lisens tror jeg, men at de som bruker bare webben til TV må betale på lik linje med TV-seere. Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Vil de kreve inn enda mere penger hos oss nå, huff. (http://amobil.no/art.php?artikkelid=17974) Endret 2. august 2005 av Lars Anders Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Jeg sier ikke så mye om dette. De som har data har som regel et TV også. Å da må man betale alikevell. Spørr noen meg så syns jeg at man skal droppe alt som har med TV-lisensen å gjøre. Men hvis jeg har rett så kan man ikke se på nrk gratis på webben. De tar jo betalt for den tjenesten. Jeg tipper på at det er de som bruker TV-kort de sikter til. EDIT: Post Nr800*' feires med et glass pepsi max Endret 2. august 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Av en eller annen merkelig grunn så får jeg ikke opp itavisen.no, men at en så crappy kanal som NRK skal ha mer lisenspenger i kassen er irriterende. Lenke til kommentar
zarz Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Av en eller annen merkelig grunn så får jeg ikke opp itavisen.no, men at en så crappy kanal som NRK skal ha mer lisenspenger i kassen er irriterende. Helt enig. Synes den burde være fjernet, de som vil se NRK kunne jo heller velge å betale (er ikke sikker på hvor mye) ca 2000,- for å se på den ene kanalen i året. Helt sykt.. Hvis NRK hadde vært en betal kanal (ink. NRK2) er det noen her på forumet som ville betalt ca 2000 kr for å ha disse to kanalene i året? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Argh, man betaler IKKE for NRK, men for å eie et medium som viser fjernsyn. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) det står: mulighet for å motta web tv da kan jo nrk bare ordne sånn at man kan se på web tv ''gratis'' på deres siden så kan de fære å kreve avgift NEI FAEN!!!! de får ikke noe av meg Endret 3. august 2005 av MongoMan Lenke til kommentar
NooN Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 synes nrk er en dritt kanal jeg... kunne aldri tenkt meg å betale noe som helst for den Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Da må alle løpe å kjøpe tv-kort før disse endringer trer i kraft. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Argh, man betaler IKKE for NRK, men for å eie et medium som viser fjernsyn. Men pengene går til NRK? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Argh, man betaler IKKE for NRK, men for å eie et medium som viser fjernsyn. Så kvifor kan du få lisensregning for å kjøpe ein VHS-spelar med tuner? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Fordet videospillere kan ta imot TV-signaler. (Har TV-tuner). Endret 3. august 2005 av sedsberg Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Argh, man betaler IKKE for NRK, men for å eie et medium som viser fjernsyn. Men pengene går til NRK? Hvem ellers? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Fordet videospillere kan ta imot TV-signaler. (Har TV-tuner). Ja, men ein VHS viser ikkje fjernsyn med mindre du plugger den til ein TV. Det kalles jo NRK-lisensen. Og så vidt eg veit går det til drift av NRK. Endret 3. august 2005 av zeph Lenke til kommentar
zarz Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Argh, man betaler IKKE for NRK, men for å eie et medium som viser fjernsyn. Pengene skal i teorien gå til NRK så jeg ser på det som at jeg betaler pengene til NRK. EIDT: Enig med zeph. Endret 3. august 2005 av zarz Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 det står: mulighet for å motta web tvda kan jo nrk bare ordne sånn at man kan se på web tv ''gratis'' på deres siden så kan de fære å kreve avgift NEI FAEN!!!! de får ikke noe av meg Det ER gratis å se nett-TV på www.nrk.no. Derfor må ALLE med tilgang til internett betale lisens isåfall. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) det står: mulighet for å motta web tvda kan jo nrk bare ordne sånn at man kan se på web tv ''gratis'' på deres siden så kan de fære å kreve avgift NEI FAEN!!!! de får ikke noe av meg Det ER gratis å se nett-TV på www.nrk.no. Derfor må ALLE med tilgang til internett betale lisens isåfall. jeg visste ikke at nrk hadde web tv!! jeg har aldrig sett nrk web tv men det var det jeg mente vis de skal ordne lisens til da må de jjo fjerne web tven eller så er det jo tvang vi bor i et fritt land ikke et fengsel JÆVLA NRK!!!!!!!!! jeg digger alle kanaler som ikke hetter NRK eller NRK2 Endret 3. august 2005 av MongoMan Lenke til kommentar
zarz Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 det står: mulighet for å motta web tvda kan jo nrk bare ordne sånn at man kan se på web tv ''gratis'' på deres siden så kan de fære å kreve avgift NEI FAEN!!!! de får ikke noe av meg Det ER gratis å se nett-TV på www.nrk.no. Derfor må ALLE med tilgang til internett betale lisens isåfall. jeg visste ikke at nrk hadde web tv!! jeg har aldrig sett nrk web tv men det var det jeg mente vis de skal ordne lisens til da må de jjo fjerne web tven eller så er det jo tvang vi bor i et fritt land ikke et fengsel JÆVLA NRK!!!!!!!!! jeg digger alle kanaler som ikke hetter NRK eller NRK2 Hehe :!: Jeg er glad det ikke er bare meg som er så j*** irritert på NRK. Kunne ikke vært mer enig i det du sa Vi bor ikke i et fritt land Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Driter jeg i, morra mi betaler, dessuten betaler vi ikke mye for: TV med bra innhold,vermeldinger,sport,Radio og en del mer, så gi faen å klag om at vi betaler mye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå