Klekkus Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Hvilket program kan jeg bruke til å skjekke temp? Har nettop klokka min xp 2000+ (1.67GHz) opp til 2600+ (2.08Ghz) Min HW MSI KM3M-V AMD Athlon XP Thorton 256 chace 2x256 cruslial cl 2.5 ram Systemet kjører på luft På mitt duste hk så går det kun ant og klokke via jumpere den stod originalt på 133 FSB og neste hakk var 166 FSB så da ble det 166 Er dette on ok klokk, skal kjøre OCCT etter at jeg har fått skjekket temp Endret 2. august 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Everest fra Lavalys. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Er Everset bedre en FanSpeed? Jeg bruker FanSpeed og det funker fint for meg Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Everest gir mer info, ikke kun temp. Det er i tillegg et prog folk kjenner og stoler på. Skal du foreksempel skryte av en fantastisk klokk eller noe slikt, ser det uryddig ut å vise et prog som ser ut som tyggis-reklame. Oppstillingen skal bestå av Everest og siste versjon av CPU-z, som dette .... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Takk for tipset da blir det Everest, har CPU-Z fra før LINK? Endret 5. august 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Øyboer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Takk for tipset da blir det Everest, har CPU-Z fra før LINK? www.lavalys.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå