Gå til innhold

Har jeg god nok maskinvare til å spille BF2?

Anbefalte innlegg

kan noen si meg hva er den beste innstilingen i BF2 på min PCen....

Har:

CPU- Intel P4 540J MT L2/1mb

Ram-DDR 512 MB

HDD- 250 GB SATA 7200U/min

Video kort- ATI Radeon X600 256 MB PCIe TV out.............

hjelp pleas!

Nå vet jeg ikke hvor god prosessoren din er da det ikke står hvor mange gHz den har. Det er dog en Pentium 4, så regner med at det går greit.

Skjermkortet virker greit, men du har litt lite ram. Jeg tenker at du kan kjøre i en oppløsning på 1024 * .... med det meste på medium, og eventuelt noe på low.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva bør jeg spille BF2 på?

Skjermkort: NVIDIA GeForce 256MB LX 5700 LE

Intel P4 3,0 GHz

1024 MB RAM

Hovedkort vet jeg ikke..

Ville prøvd meg på 1280 * 1024 med det meste på medium. Du har jo et nogenlunde bra skjermkort, og prosessoren er det ingenting å si på. Skal ikke si at jeg vet hvordan et 5700-kort greier seg i forhold til de nyere modellene, men tror det skal gå. Eventuelt skrur du da bare ned til 1024 * ....

Lenke til kommentar

Intel P4 3,0 GHz

1024 MB RAM

Hovedkort vet jeg ikke..

Ville prøvd meg på 1280 * 1024 med det meste på medium. Du har jo et nogenlunde bra skjermkort, og prosessoren er det ingenting å si på. Skal ikke si at jeg vet hvordan et 5700-kort greier seg i forhold til de nyere modellene, men tror det skal gå. Eventuelt skrur du da bare ned til 1024 * ....

Hmm..

Jeg har prøvd et par ganger nå, og får bare spilt på LOW grafikk. Hvis jeg prøver på medium så hakker det :(

Noe jeg kan hjøre for å forbedre detta?

Lenke til kommentar

Intel P4 3,0 GHz

1024 MB RAM

Hovedkort vet jeg ikke..

Hmm..

Jeg har prøvd et par ganger nå, og får bare spilt på LOW grafikk. Hvis jeg prøver på medium så hakker det :(

Du har et veldig dårlig skjermkort, tipper det er synderen.

Lenke til kommentar

Intel P4 3,0 GHz

1024 MB RAM

Hovedkort vet jeg ikke..

Hmm..

Du har et veldig dårlig skjermkort, tipper det er synderen.

Feeett.. Det var det svaret jeg ville ha.. :blush:

Lyst til å oppgardere til 6600 GT da.. ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
hva kan jeg kjøre bf2 på?

Amd Athlon x2 3800+

1 GB ram

7800gt

5016842[/snapback]

Ikke ta dette personlig, men hvorfor ikke prøve seg frem? Uansett hva slags svar man får på dette forumet så må man til syvende og sist ta en beslutning selv. Er det så mange der ute som er redd for å bytte litt på instillingene i options og se selv?

Jeg posta lista på innlegg #1 i sin tid for at folk skulle få en pekepinn. Hvilken oppløsning og detaljnivå som er optimalt er subjektivt. Noen liker høyest mulig AA/AF og eyecandy, mens andre liker lave oppløsninger og mest mulig FPS. Jeg har f.eks skrudd ned dynamisk lys for å se bedre i skyggefelt osv.

Har du kjøpt deg 7800GT, per idag det råeste skjermkortet, så gir liksom mulighet for high seg selv..

Edit: 7800GT er ikke det råeste, men allikevel et råskinn..

Endret av Mozze
Lenke til kommentar
hva kan jeg kjøre bf2 på?

Amd Athlon x2 3800+

1 GB ram

7800gt

5016842[/snapback]

Ikke ta dette personlig, men hvorfor ikke prøve seg frem? Uansett hva slags svar man får på dette forumet så må man til syvende og sist ta en beslutning selv. Er det så mange der ute som er redd for å bytte litt på instillingene i options og se selv?

Jeg posta lista på innlegg #1 i sin tid for at folk skulle få en pekepinn. Hvilken oppløsning og detaljnivå som er optimalt er subjektivt. Noen liker høyest mulig AA/AF og eyecandy, mens andre liker lave oppløsninger og mest mulig FPS. Jeg har f.eks skrudd ned dynamisk lys for å se bedre i skyggefelt osv.

Har du kjøpt deg 7800GT, per idag det råeste skjermkortet, så gir liksom mulighet for high seg selv..

5018763[/snapback]

Har lurt litt på dette selv. Ser ut som om folk er for late til å prøve seg fram.

Og 7800gtx er vel det råeste ;) , helst i par.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...