d0b Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hei kjøpte meg nytt kamera, Canon PowerShot S2 IS men jeg får ikke til supermakro. I manualen så står det at jeg skal trykke flere ganger på macro knappen, men den vil fremdeles ikke gå over til supermacro, kun vanlig. håper noen som har dette kamera kan hjelpe meg Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Du må sette kameraet i 'creative mode' (dvs M eller P eller Tv eller Av (tror jeg det heter)) og holde macro-knappen inne helt til du får opp et macro-symbol med en s på. Lenke til kommentar
raatass40 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hei kjøpte meg nytt kamera, Canon PowerShot S2 IS men jeg får ikke til supermakro. I manualen så står det at jeg skal trykke flere ganger på macro knappen, men den vil fremdeles ikke gå over til supermacro, kun vanlig. håper noen som har dette kamera kan hjelpe meg Jeg kjører inntstillinger på kamera i P (Svinghjulet på toppen av kamera) Trykk først engang på Macro, og etter att den er kommet frem på skjermen holder du knappen inne til det kommer frem en S da kan du kose deg med å ta mange nærme bilder. Jeg har dette kamera selv og er kjempefornøyd med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå