Decline Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Har nå fått satt rognan.org siden inn i CSS divs ! Vil gjerne ha noen kommentarer på dette. Om du ser at jeg ikke har gjort det enda, så skal jeg altså putte cssen i head inn i en egen fil... og menyen og innholdet skal bli php. (Jeg har en kamerat som skal lage brukersys...når han gidder etterhvert..) http://decline.gfxvision.net/rognan/rognan.html Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Du kan bare bruke en ID én gang, per side. "Button" har blitt brukt flere. Jeg tror du må lese litt på semantikk jeg Engelske Semantics, HTML, XHTML, and Structure The Meaning of Semantics (Take I) Nerf, Arve, Nerf! Markering er viktig Generell Semantikk Denne gjelder også ser jeg: Div Mania Edit: Nerf megsjøl Endret 2. august 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
Decline Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 ikke vær så perfeksjonist da mff. brukte flere dager på å bare få den til å funke i både firefox, opera og IE... DET var slit det. Var mye enklere med tabeller Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Mye lettere å drepe alle og ta alt godteriet selv ifra butikkene, men man gjør det ikke. Perfeksjonist du liksom, jo kanskje, men les på det iallefall. Print ut og les på dass om du vil Lenke til kommentar
Decline Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 joda så litt på det, og skal se mer... Men f.eks om jeg skal ha de 3 bildene i headeren, er det ikke bedre å bare bruke img istedetfor å lage 3 divs istedetfor 1?? hm.. skjønner egentlig ikke hvorfor man ikke skal bruke img. Det som er problemet ofte, folk skriver ikke HVORFOR, bare at det er "sematisk korrekt" osv.. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Slik du har det, så bruker du <h1> øverst, med alle som ett bilde. Også lager du en <ul> (liste) som meny, og floater den oppå h1, og hvert liste-item skal ha én av de tre knappe-bildene i seg. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 img skal bare brukes på bilder som er relevante for resten av siden, altså som ikke har noe design betydning. Et bilde av deg i en artikkel bruker img, en header, pene ikoner i menyen osv er rent design og skal derfor være bakgrund Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 # <title>-elementet burde beskrive siden, ikke bare navnet på siden <title>design/alized></title> Burde kanskje fiksast? Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Haha, ja jeg vet. Har også noen å og andre feil. Får ta en rengjøring snart. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Nå er det omtrent det samme som en gjørmeflekk på bilen, mens Decline her har prøvd å trickjumpe ned Preikestolen med en Volvo 240. Forresten Henrik: Så bruker ikke jeg CMS, jeg gjør det manuelt, så Endret 2. august 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Forresten Henrik: Så bruker ikke jeg CMS, jeg gjør det manuelt, så Kjempesmart. </irony> Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 «Stolar ikkje på robotar!» Styrt stolt av én mennesklig hjerne Men leser du Decline? Lenke til kommentar
Decline Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Hehe jaja, har ikke så mye tid til det akkurat nå... klokka er nå 5 om natta... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 <p><br /> <br /> </p> Hva er dette? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 <p><br /> <br /> </p> Hva er dette? Nittitallets måte å lage mellomrom på Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Åja, mye det samme som bruken av Spacer gifs, altså... Lenke til kommentar
Decline Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 det der er....rot. Som jeg rydder opp i når jeg en gang i tiden får tid til å få tid til å rydde opp i tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå