Gå til innhold

Hva gjør deg irritert?

kakemonster7

Anbefalte innlegg

Veit ikke om det finnes en slik tråd fra før, men vi prøver likevel...

Tenkte vi kunne ha en liten tråd hvor du skriver hva som gjør deg irritert....

Jeg har ekstremt mange ting som gjør meg irritert, bl.a. folk;

Hvor ofte hører man ikke folk si: "jeg lette og lette, men selvfølgelig fant jeg det på det siste stedet jeg lette".

Selvsagt, hva ellers? De fleste slutter vel forhåpentligvis å lete når de har funnet det de leter etter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som gjør meg irritert er folk som lager små unødvendige lyder.. som smatting,knasing med potetgull poser, klikking med penn, osv

Det klikker helt for meg... vet ikke hvorfor jeg er så svak for sånt. Det bare klikker og så tar jeg tak i det det måtte være og kaster det langt vekk!

Og så blir jeg irritert nå jeg ikke har røyk, men det er jo min egen skyld.

Lenke til kommentar

Jeg ble forferdelig irritert da jeg satt ved siden av en gammel dame på frisørsalongen i dag. Hun hostet og harket annenhvert sekund. Jeg hadde virkelig lyst til å dra frem laptopen som lå på bakrommet og finne frem "attention whore"-bildet.

Lenke til kommentar

- At jeg glemmer å lukke igjen vinduet i stuen når jeg skal ta meg en røyk i kjøkkenvinduet.

- At eldre damer sniker i køer som om det var deres "rett" siden de er eldre.

- Folk som sier de tror på skjebnen, men samtidig sier feks "se deg godt for når du krysser veien".

- At måker tar over bakgården min etter ungene deres har hatt en alt for tidlig flytur fra reiret på taket mitt.

- At enkelte bensinstasjoner i landet reklamerer på toalettene deres med stor plakat at de gjør sitt beste for å holde toalettet rent til en hver tid. Hver gang jeg har besøkt de har de nesten sett ut som dasset i filmen Trainspotting.

- At unger kaller meg en camper når jeg vokter bomben i cs

Jaja, det var det jeg kom på i farten :roll:

Lenke til kommentar

-Fjortiser, og da snakker jeg ikke nødvendigvis om alderen.

-Folk med unger, som i tillegg røyker rett forran snørra på dem.

-«ok», brukes altfor ofte i IM. Når jeg har lukka vinduet og ansett meg som ferdig med samtalen, kommer vinduet ofte opp på nytt med kun «ok» eller «k».

-Folk som røyker i offentlig rom- Både ute og inne, spesielt viss jeg står like ved (eks: bussholdeplasser)

-Setninger uten tegnsetting (eks: «jeg elsker hjemme pc leste i bladet nå»)

Endret av dabear
Lenke til kommentar
-Folk med unger, som i tillegg røyker rett forran snørra på dem.

Jeg har faktisk gått så langt at jeg rett og slett satt fra meg kaffekoppen, reiste meg opp og kjeftet en dame stiv etter å ha irritert meg lenge over at mesteparten av røyken hennes lå som en sky over barnevognen :angry:

typo..

Endret av Xander^
Lenke til kommentar
Folk som ikke klarer å holde kjeft på kino!  :nei:

Og folk som sover på kino :dontgetit: Var en som satt ved siden av meg på den andre forestillinga til Ringenes Herre To Tårn (dagen etter premiera elns), han sov søren meg gjennom hele filmen! Hva er poenget da!?

Endret av erlendru
Lenke til kommentar
Når de spillene jeg har gledet meg til blir utsatt for 5. gang.

for at du skal få et spill med så få buger som mulig.

ting som irriterer meg:

-folk som har drikki 2 øl og ligger rundt på gulvet og maser om at de er så fulle.

-folk som ikke tenker på andre enn seg selv.

+ masse annet som jeg ikke kommer på før det skjer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...