Nilsen Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Aerocool Coolpanel Hva har digitalkamera, MP3-spiller og minnepinner til felles? Alle kobles til en datamaskin for filbehandling, og gjør behovet for enkel tilgang til både en kortleser og et par USB-porter til et must. Med Aerocool sitt nye Coolpanel får du nettopp det, samt litt til på kjøpet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
galskab Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 den er jo driiit rååå!! kan jo ha minnekorte fra mobilen på ann+++ Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Genialt! Rett og slett genialt... Har fra før en sak med kortleser og usb-innganger, men det kan ikke måle seg med Aerocolls nye modell. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Artig sak det der. Men jeg tror neppe jeg kjøper noe sånn. BTW, første artikkel du skriver Natrium? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 BTW, første artikkel du skriver Natrium? Jepp, men med litt hjelp Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 BTW, første artikkel du skriver Natrium? Jepp, men med litt hjelp Grattis Lenke til kommentar
ojda Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Hva har digitalkamera, MP3-spiller og minnepinner til felles? Alle kobles til en datamaskin for filbehandling, og gjør behovet for enkel tilgang til både en kortleser og et par USB-porter til et must. Med Aerocool sitt nye Coolpanel får du nettopp det, samt litt til på kjøpet. <a href="http://overklokking.no/art.php?artikkelid=16362">Les artikkelen her Aerocool Coolpanel Hvordan kan prisen trekkes frem som negativ for denne. Det får da vere måte på hvor kjip man skal være når det kommer til datautstyr. Jeg synes tvert imot at man får extremt mye for pengene i denne konsollen. Endret 4. august 2005 av ojda Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Respekter forfatterens konklusjon. Dette er ikke et sted for å betvile skribentens standpunkt, men heller å diskutere produktet. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Har den strømuttak til diskene da? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 det er kun det den mangler.... men strømuttak hadde den vært konge Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Har den strømuttak til diskene da? Tenkte det samme selv. Ganske unødvendig produkt IMO, men for andre er den sikkert Gud. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 ja, har sata kontaktene noe som helst hensikt når du ikke har strøm til evt. harddisker da? Og når er hot-swapping av sata disker en realitet? Lenke til kommentar
Lorang-Dahl Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Edit; så den støttet MD aka. CF2. Hva menes med at den kanskje ikke er nok for avanserte brukere, viftestyringen altså? Lurer veldig på å kjøpe en slik, ganske mange bruksmuligheter! En kortleser koster jo fort 200 kr, det samme en viftestyring.. Endret 5. august 2005 av Lorang-Dahl Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Og når er hot-swapping av sata disker en realitet? Nå! En kortleser koster fort 50,- på ebay. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Det at den ikke har strøm til s-ata kan være et minus. Men husk nå at det finnes eksterne harddisk kabinetter som bruker s-ata til data overføring, og har en ekstern strømkilde I samme tema kommer hot-swap inn. Ganske irriterende å slå av maskinen for å koble fra en ekstern harddisk Viftestyringe er ikke akkurat av det heftigste, når den har en granse på 10w pr. kanal. Sitter du med noen litt heftigere vifter kan det hende denne ikke er nok. Lenke til kommentar
Lorang-Dahl Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hvor mye trekker "vanlige" vifter i en PC? Tenker da på kabinettvifter, og muligens mitt PowerColor X800XL, hvis ikke det kommer noe bios-upgrades som gjør at vifta justerer seg.. Tar jeg feil om vanlige kabinettvifter drar rundt 1,5 W? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 1.5 W er vel omtrent det en ~2500 RPM 80mm vifte brukre ja. Stille 80mm kabinettvifter bruker omtrent 0.7-1 W. Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 og en Delta vifte bruker ca. 20? (eller var det mere?) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 En delta trekker fort 24W. Har du vifter som fulgte med kabinettet ville jeg ikke bekymere meg for at det skal trekke over 10W Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå