norway Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Har hørt det er et program eller noe som lar deg selv velge hva som skal åpnes under oppstart , d jeg lurer på er hva og/eller hvor jeg kan finne dette programet. Takk Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 start meny-> run/kjør -> skriv msconfig og trykk på enter, se under startup/oppstart og kryss av de du vil ha/ikke vil ha. [ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-08-03 19:14 ] Lenke til kommentar
Photons Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Quote: Den 2002-08-03 19:13, Cursed skrev:start meny-> run/kjør -> skriv msconfig og trykk på enter, se under startup/oppstart og kryss av de du vil ha/ikke vil ha. Dette gjelder kun hvis du bruker Windows XP! Lenke til kommentar
Øsse Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Quote: Den 2002-08-03 19:19, mOdEtWo skrev: Quote: Den 2002-08-03 19:13, Cursed skrev: start meny-> run/kjør -> skriv msconfig og trykk på enter, se under startup/oppstart og kryss av de du vil ha/ikke vil ha. Dette gjelder kun hvis du bruker Windows XP! Gjelder alt annet en Win2k og NT tror jeg. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 6. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Hvis du ønsker å styre hvilke programmer o.l. som skal startes ved oppstart av PC, så kan jeg bare anbefale Startup Control Panel. Et knøttlite program der du kan krysse av/på hvilke programmer som skal starte ved oppstart. Du finner det her: http://www.ded.com/nonags/pwrt32.html Lenke til kommentar
Ceramic Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Hei. Tror du tenker på "start up control panel 2.7 av Mike Lin. Det er et smart lite (88kb) program som fungerer utmerket i XP. Legger seg ikke blant systemfilene. Alle filer ligger i en egen folder som du kan ha hvor du vil på maskinen. Mail meg så sender jeg dette til deg som en zip fil. Lenke til kommentar
Ceramic Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Var litt for seint ute nå gitt... :wink: Lenke til kommentar
sete Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 msconfig gjelder i 98 også Lenke til kommentar
norway Skrevet 3. august 2002 Forfatter Del Skrevet 3. august 2002 msconfig virka som en drøm i win98 Tusen takk for hjelpen alle sammen! Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 ...iler til og nevner at det lille geniale gratisprogrammet RegCleaner tillater redigering av oppstartslisten, i tillegg til mange andre nyttige funksjoner. Anbefales! ...og ja! Har testet det i W2k, W98se samt XP, funker på disse ihvertfall. [ Denne Melding var redigert av: Muffinman på 2002-08-04 00:22 ] Lenke til kommentar
Photons Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Ok, det funka i 98... Sorry! :oops: Et annet tips som funker på alle Win-OS: (burde kun gjøres av folk som 'vet hva de gjør')!! *** Gå på 'Start'->'Kjør' og skriv 'regedit'. *** HKEY_LOCAL_MACHINE -> SOFTWARE -> Microsoft -> *** Windows -> CurrentVersion -> Run *** Alle nøklene som ligger i 'Run' er programmer og *** andre filer som lastet i oppstarten... Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Start-programmer-tilbehør-systemverktøy-systeminformasjon-programvaremiljo-oppstartsprogrammer kan su SE hva som starter... og for HVEM... :smile: Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Hos BlackViper er det en glimrende oversikt over de forskjellige tjenestene i Win2k og XP, som samtidig viser hvilke du trygt kan deaktivere for å spare systemressurser. Direkte linker: Windows XP Windows 2000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå