cypern Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Har ei venninne som vil bestille bærbar pc Hun har noen veldig enkle krav 1. Billigst mulig 2. Lengst mulig batterilevetid Har dere noen gode tips til henne? Tusen takk! Endret 3. august 2005 av cypern Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Velg og vrak! Litt lettere å plukke selv tror jeg, for noen andre krav må det vel være? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Bra med ny emnetittel. Endret 3. august 2005 av Chevelle Lenke til kommentar
cypern Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Slik. Tok jo fullstendig av her på grunn av mitt dårlige emnevalg, så nå er det endret. Lenke til kommentar
iv3rs Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Kjøp deg en dell maskin med en bråta media bay batterier Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Slik. Tok jo fullstendig av her på grunn av mitt dårlige emnevalg, så nå er det endret. Utmerket, tok og ryddet vekk litt kjefting også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå