Gå til innhold

Skjermkort (VGA- kompatibelt)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn at ingen andre tar med seg feila dine og blander AGP med VGA:

Det du har er et VGA kort som står i en AGP port, Video Graphics Array i en Accelerated Graphics Port (i motsetning til en PCI (Peripheral Component Interconnect) eller PCIE (Peripheral Component Interconnect Express) eller ISA (Industry Standard Architecture, i dag er dette bare en BUS som diskettstasjonen bruker, alt annet går i PCI BUS-en))

Lenke til kommentar

:cry: Når jeg spiller kommer det opp

av og til dette på blå skjer:

 

Vindows har oppdaget en feil å må avslutte for

å ikke skade maskinen.

 

Windows har problemer med filen: nv4_disp.dll :thumbdown:

 

bla bla ba ;)

 

Teknisk informasjon:

*** Stop: 0x00000050

(0XE4D76E24, 0x00000000, 0xBF0CB558, 0x00000000)

 

*** nv4_disp.dll - Address BF0CB558 Base at BF012000, datestamp L2b0d3c

 

(også noe til om at den må restarte... :dribble: )

 

 

Noe lignende dette, er det litt mer hjelp eller?

Noen som kan hjelpe meg nå? :dontgetit:

Lenke til kommentar
  • 7 år senere...

jeg har dette problemet også men jeg får ikke opnet google chrome engang eller minecraft problemet er ikke hva du trur det er det er at skjermkortet (vga kompliment) må oppdateres for det er utdatert men hvis det har vert sån siden du skjøpte pcn/bygde så er det nok pga delene ikke passer sammen men du kan også sjekke vifta til prosessoren hvis den ikke fyngerer så fynker ikke prosessoren og da kortslutter pcn

 

 

hvis det er noe med oppdatering så finner ikke jeg et gratis program som hjelper men hvis du finner et program så vereså snill og send meg en melding

 

jeg har dette problemet også men jeg får ikke opnet google chrome engang eller minecraft problemet er ikke hva du trur det er det er at skjermkortet (vga kompliment) må oppdateres for det er utdatert men hvis det har vert sån siden du skjøpte pcn/bygde så er det nok pga delene ikke passer sammen men du kan også sjekke vifta til prosessoren hvis den ikke fyngerer så fynker ikke prosessoren og da kortslutter pcn

 

 

hvis det er noe med oppdatering så finner ikke jeg et gratis program som hjelper men hvis du finner et program så vereså snill og send meg en melding

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...