Northrop Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) jeg har lett på di nett butikkene jeg vet om, men jeg finner ikke 140mm vifte. jeg har 140mm vifte i PSUn min. jeg må ha litt mere gjennom trekk i kabinettet. jeg har google det også Endret 2. august 2005 av Northrop Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Nei det vet jeg ikke, men er du sikker på at det er 140mm og ikke 120mm? 120 er standard og jeg har aldri hørt at noen PSU har 140mm vifter, blir litt for stort for vanlig kabinett. Dette spørsmålet passer bedre i kategorien Kjøling - Luft på Overklokking.no. Link Ikke opprett en ny tråd da dette ikke er særlig populært, be en av sjefene flytte på den for deg Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Mange PSUer har 140mm vifte. Passer perfekt til ATX standarden. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Det finnes PSU`er med 14cm vifter ,men ATX standarden er vell 14cm i bredden så hvordan blir dette festet?(muligens jeg tar feil ,men jeg har alltid regnet ATX standarden på 13.3cm.(Siden en PSU passer i 2stk 5.25bays) Aviker noen fra standarden? Passer den i normale ATX kabinetter? Endret 2. august 2005 av CFD Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 jeg har ihvertfall http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307838&cks=PRL jeg skal ha 140mm vel får jeg ikke får jeg klare meg med 120mm med det hadde vært kult og hatt 140mm moderatorene må gjerne flytte denne posten til egent sted, prøver så godt jeg kan og legge postene mine på riktig sted Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 se i prisguiden Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 se i prisguiden er ikke noe der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå