Gå til innhold

Forskjellen på Samsung E720 og E730?

Anbefalte innlegg

ok, men er ikke det en stor ufordel? Dersom du skal legge den fra deg og har hatt den på vibrasjon må du altså inn på menyene og si ifra om at du nå vil høre lyd isteden? Jeg har lyst til å kjøpe meg en klapptelefon og vurdere e730, men akkurat det der virker veldig tåpelig. Hvordan er du ellers fornøyd med telefonen. Knapper, skriving av meldinger osv?

Jeg har satt den opp til vibrasjon+ring, det vil si at den først vibrerer før den ringer. Dersom jeg velger stille modus (ved å trykke #-tast) er det bare vibrering igjen. Jeg har ikke behov for bare ring uten vibrering, så dette savner jeg ikke (dersom jeg forstod deg rett)

Er enig i at det beste hadde vært om den kunne vibrert uavhengig av ringetone, men det er nå ikke slik ser det ut til. Kanskje det kommer en oppdatering som kan gjøre dette? Burde ikke være all verdens arbeid.

Bortsett fra dette er jeg så langt veldig fornøyd med telefonen. Blåtannen fungerer veldig stabilt, noe som gjør bruk av headsett mye mer tiltalende enn med min gamle Siemens S55.

Eneste jeg faktisk syns kunne vært bedre er levetiden på batteriet. Uten noe unormalt bruk ser det ikke ut til at dette varer mer enn 2 dager, helst noe mindre. Jeg ser derfor ikke bort fra at det blir til å lade telefonen hver natt. (Noe som egentlig ikke betyr noe, men er litt plagsomt dersom en reiser)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Hvordan er det med lagring ordbok når man skrive SMS tekstmeldinger? Eller må man gjenta hver gang hvis ordet ikke finnes?

Fortsatt små bokstav etter punktum i SMS?

Jeg har hatt E710, og den kunne ikke lagre ny ordbok + små bokstav. Håper 720/730 oppgradere bedre nu?

mvh

Knut

Lenke til kommentar
Hvordan er det med lagring ordbok når man skrive SMS tekstmeldinger? Eller må man gjenta hver gang hvis ordet ikke finnes?

Fortsatt små bokstav etter punktum i SMS?

Jeg har hatt E710, og den kunne ikke lagre ny ordbok + små bokstav. Håper 720/730 oppgradere bedre nu?

mvh

Knut

Jeg har både e720 og e730.. Ble helt "frelst" etter å ha kjøpt e720, og da MÅTTE jeg bare ha e730, og det blir nok neste utgave også :p

Ialelfal..

E720 skriver automatisk stor bokstav etter punktum. Noe e730 IKKE gjør..

Forstå det den som vil..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...