Goliath Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hva er forskjellen på Samsung E720 og E730 enn størrelsen og megapiksele? Lenke til kommentar
SkrueMcDuck Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 E730 har jo radio da - det er vel kanskje den "største" nyheten, og den som trolig vil trekke flest kjøper.. Dog synes jeg knappene er styggere enn på E720 Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Samsung e730 har et råere design, og er litt mer annerledes enn alle andre Samsung modellene. Nesten Alle samsung modellene ser ut som E720. Synes jeg da. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Nesten Alle samsung modellene ser ut som E720 Vel, kan jo ikke si det pga E720 er jo rimlig ny. Da må jo man heller si f.eks at alle modellene ser ut som den første modellen med disse designtrekkene (som er kanskje E700 i dette tilfelde) Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Har ikke E720 1,0 mpx kamera, mens E730 har 1,3 ? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Amobil.no's sammenligning Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 E730 er helt rå i design og kvalitet! En helt annen telefon på de områdene! Og øverste (EDIT: Det heter nok "ytterste" ) materialet som er brukt er helt genialt Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) har e720 blitz? Nei, den har fotolys, som de aller fleste andre mobiler. http://images.gfx.no//26/26293/e720_openslightly.jpg Endret 6. august 2005 av arehei Lenke til kommentar
fatcap Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 hva med e730? i "prisguiden" står det at den har blitz, men på bilder av den kan jeg ikke se noe som kan ligne. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Mulig de mener kameralys... Kan du heller legge link til bildet? Det var forbanna svært... Lenke til kommentar
larskt Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Et lite spm bare. Ser at e720 ikke kan ha vibrasjon samtidig som ringesignal (!). Gjelder dette e730 også? Lenke til kommentar
zand Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Et lite spm bare. Ser at e720 ikke kan ha vibrasjon samtidig som ringesignal (!). Gjelder dette e730 også? Ja Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Et lite spm bare. Ser at e720 ikke kan ha vibrasjon samtidig som ringesignal (!). Gjelder dette e730 også? Ja Nei, den kan ringe og vibrere samtidig, men det er bare med utvalgte ringetoner. (Mener å huske bl a. medfølgende melodier 12, 13,17 og 20). Det skal være mulig å modifisere alle melodier til også å vibrere, men jeg husker ikke hvilket program du må benytte. Er uansett enig i at det beste hadde vært om den kunne vibrert på alle ringetoner uten noen form for modifisering av ringetonen. Uansett så er jeg så langt veldig fornøyd med min telefon. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Nei, den kan ringe og vibrere samtidig, men det er bare med utvalgte ringetoner. (Mener å huske bl a. medfølgende melodier 12, 13,17 og 20). Det skal være mulig å modifisere alle melodier til også å vibrere, men jeg husker ikke hvilket program du må benytte. Er uansett enig i at det beste hadde vært om den kunne vibrert på alle ringetoner uten noen form for modifisering av ringetonen. Uansett så er jeg så langt veldig fornøyd med min telefon. Dette fungerer kun med ringetoner av formatet .mmf som har "innlagt" vibrasjon i selve tonen. Med mp3-filer fungerer det ikke med ringing og vibrering samtidig! Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Dette fungerer kun med ringetoner av formatet .mmf som har "innlagt" vibrasjon i selve tonen. Med mp3-filer fungerer det ikke med ringing og vibrering samtidig! Det kan godt stemme, men spørsmålet var uansett om den ikke kunne vibrere samtidig som den ringte, og det kan den jo gjøre. Jeg skulle gjerne fått et tips til hvordan du lager disse .mmf filene, mener å ha lest at Samsung hadde et slikt tilgjengelig, men husker ikke hvilket program dette er. Lenke til kommentar
larskt Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 ok, men er ikke det en stor ufordel? Dersom du skal legge den fra deg og har hatt den på vibrasjon må du altså inn på menyene og si ifra om at du nå vil høre lyd isteden? Jeg har lyst til å kjøpe meg en klapptelefon og vurdere e730, men akkurat det der virker veldig tåpelig. Hvordan er du ellers fornøyd med telefonen. Knapper, skriving av meldinger osv? Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 knappene er fra himmelen de er digge å trygge på og bråker lite. Skrivingen er litt uvant, har hatt en nokia og der er mellom rommet i midten(Altså 0) her er den til høyre (Altså #). Men dette kommer seg etterhvert. Mobilen er drit fin! Lenke til kommentar
fatcap Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 blir meldinga man skriver borte hvis en kommer borti "legg på" knappen? Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 blir meldinga man skriver borte hvis en kommer borti "legg på" knappen? Nei, du får spørsmål om du vil "lagre i utkast" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå