Starcraft_RULES Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 -AC Ryan Acrylic Kabinett, UV Blue -AMD Athlon 64 3200+ 2.0 Ghz BOXED Socket 939 512KB cache "Venice" -Club3D Geforce 6800GT 256MB PCIe retail -DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D hovedkort -NEC 17" LCD MultiSync 1770NX Svart/Sølv -OCZ 1024MB Premier Dual Channel -OCZ ModStream strømforsyning 450W -Seagate 300GB S-ATA NCQ 7200RPM -CoolerMate Alu. Vifte 80x80mm m/Blå LEDs Er det noe som bør erstattes/forberedes ? Takk for alle svar på forhånd Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Såfremt du ikke er gjerrig, ser jeg ingen grunn til å ikke oppgradere til en 3700+ "San Diego". Denne har jo dobbelt så mye cache . Endret 2. august 2005 av andrvas Lenke til kommentar
gunnard Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Skift skjerm til BenQ FP937s+ (eller BenQ FP937s, da du vil oppfatte disse som omtrent like, selv om spesifikasjonen til +versjonen er en del bedre). Prosessoren du har valgt gir mye for pengene, uten tvil! Selv om det finnes bedre. andrvas: AMD 3700+ har San Diego-kjerne. Har dobbelt så mye cache, men AMD-prosessorene er ikke særlig avhengig av det, men en liten ytelsesforbedring blir det jo (2-3%). Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Gjerrig :s er jo 900 spenn mere. Tror jeg klarer meg med 3200+ Venice. Sikker på det valget av skjerm? Har bare hørt lovprising om 1770NX. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Gjerrig :s er jo 900 spenn mere.Tror jeg klarer meg med 3200+ Venice. Hehe, mente ikke å kalle deg direkte gjerrig. Visste bare ikke prisforskjellen i det jeg skrev innlegget. Tror nok jeg også hadde gått for en 3200+ hvis prisforskjellen faktisk er 900kr . Men med de brikkene du har valgt deg ut, og DFI-kortet tror jeg nok at du er en overklokker. Så da tar du fort igjen ytelsesforskjellen mellom 3200+ og 3700+ Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Hehe, da så. da var det jo rene Komplomanget Er nok bare en soft-klokker;) Endret 2. august 2005 av Starcraft_RULES Lenke til kommentar
gunnard Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Skjermen din ser bra ut, men jeg synes prisen var litt stiv for en 17" LCD, da du får 19" som både er raskere og har bedre kontrastforhold til omtrent samme pris. Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 ahhh, cc. hehe trodde du gidde meg link til en 17". Men da forstår jeg. Takk, skal vurdere saken Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) hadde styrt unna club 3d kortet om jeg var der de har hatt mye trøbbel me 6800 korta sine....ellers tja var det j kunne noe om da.. tror jeg ville kutta ner litt på harddisk kanskje for og spart litt og i tillegg lagt til så jeg hadde fått 3700+ Endret 3. august 2005 av usæl-gesæl Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 k, takk, vurderer dette.. god ide? hmm.. skal tenke på hardisken:) Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Ja, men da ble det avgjort. Kutter ned på HDD og opp på CPU, og ble HIS ati. Takk for svar, love u guys <3 Lenke til kommentar
gunnard Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Opp på CPUen og? Nice! 3700+ San Diego er god overklokker! Forresten, det jeg sa om at San Diego yter 2-3% bedre enn Venice var på samme klokkefrekvens, ettersom San Diego kan klokkes høyere (iallfall hvis du får en god versjon), bør du kunne få en merkebar forskjell! Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Nice nice, nå gleder jeg meg sykt til å teste overklokkings-egenskapene:D Endret 3. august 2005 av Starcraft_RULES Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Edit: Da emnefeltet enda ikke er endret stenges tråden. Endret 5. august 2005 av am3k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg