JTM Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 (Bredbåndmedia A/S) De holder på og bygge ut for å gi adsl til folk som ikke kom med i de første byggingsplanene til Telenor. Først får vi tilbud om adsl, som går over til fiber (10mbit). Med fiberen får vi også tvkanaler og diverse ting. Det skulle egentlig være tilgjengenlig fra 1.juli. For noen dager siden fikk jeg email som sa at det hadde blitt forsinkelser pga feil på utstyr hos Telenor. Sikkert.. Uansett, telefonsentralen vår skal bli oppgradert i løpet av uke32 (neste uke). Vi har allerede bestillt, men jeg lurte på om noen har erfaring med dette firmaet? Det er godt mulig at det er helt nytt, og at det bare er for sørlandet, pga det er Agder Energi og Fædrelandsvennen som holder på med dette. Og da hjelper det jo ikke noe :smile: Har venta på det siden 1.juli, men nå ser det endelig ut til at jeg blir kvitt 56k modemet. Når fiberen kommer er et annet spørsmål. Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Har hatt ADSL fra BBMAS i snart en måned nå, og er absolutt fornøyd. Ligger på rundt 712 kbit/s. på ITAvisens test. Kundeservicen er meget bra, tar ikke lange tiden før jeg får svar på spørsmål via mail. Har egentlig ikke noe negativt å si om de :smile: Men fiberen tror jeg vi kan vente lenge på, etter det jeg har hørt er det kun på Gimlekollen i Kr.Sand de har bygd ut fibernett. Lenke til kommentar
JTM Skrevet 3. august 2002 Forfatter Del Skrevet 3. august 2002 Høres veldig bra ut =) Jeg er fornøyd bare jeg får fastlinje. Hadde nesten gitt opp håpet om og få det her i Søgne. Fiberen kan komme når den vil :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå