Kadmium Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Nå har jeg rett og slett lyst til å spille den Tony Hawk Demoen på 1001spill.no. Jeg går inn å skal starte spillet, så kommer det opp en melding. "It appears that you don't have the latest WildTangent WebDriver installed on your machine. Would you like to open a new window to download it?". Jeg tenker, "Jaja, hvorfor ikke.." Så er det en ugyldig link. Så da går jeg til Siden til WildTangent og finner manuelt der. Jeg møter de kravene som man trenger for å installere WildTangent WebDriver, og klikker "Download". Downloadinga går fint for seg og jeg installerer og brukervilkår og greier og greier. Så avslutter jeg Firefox, bare for å være sikker på at det skal funke. Jeg går inn på siden igjen, og skal starte spillet, da det plutselig spretter opp et vindu med samme beskjed som tidligere. Jeg restarter pc'n. Og gjør det samme igjen. Får fortsatt samme beskjeden, om å installere. Har prøvd i flere internettbrowsere. IE, Opera, Maxthon, Netscape Navigator og ikke minst Mozilla Firefox. Har de nyeste skjerm- og lyd driverene. Ser ikke hva problemet kan være for noe jeg :/ Noen som kan hjelpe meg? Takk, Espen Jensen (bruker av HW forumet ) Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Enda en bump.. Har virkelig lyst til å spille dette spillet. Edit: Håper ingen synes det er teit at jeg bumper.. Jeg har bumpet med ganske lange mellomrom. Endret 3. august 2005 av Espen54 Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Mener du Skatepark Session? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Stenges Retningslinjene seier at minimumstid mellom bumping er 24 timar, her ligger alle bumpene innanfor ein 24 timarsperiode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg