KonTrax Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg skal kjøpe meg ny laptop og har 15 000 kr tilgode. Dette skal den brukes til : - Programmering - Webdesign (Dette vil si den må ha klare farger, og ikke noe fakeColor-SHIT...) - Skole (Media & Kommunikasjon) - Spill - MusikkMixing - Litt filmredigering (veldig lite) Det meste egentlig... foreslår dere? Acer TravelMate 8103? Dell? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Fujitsu Siemens M3438. Koster 14500 @ PCutstyr.no, kjøp en ekstra 512mb rambrikke, så er du oppe og går! Se etter den i brukertesterdelen, så finner du bilder og noe foreløpig info Lenke til kommentar
cypern Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 ...Eller et knalltilbud på en pc som jeg bestilte i dag: http://www.netshop.no/aspx/login.aspx?Retu...d6321&plid=6321 Denne koster vanligvis rundt 17.000 og har visst en praktfull lcd skjerm. Lenke til kommentar
powerforce Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 17" er altfor stort etter min mening. Kjøp heller en skjerm med god oppløsning! Lenke til kommentar
KonTrax Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 powerforce : Jeg driver med webdesign og slikt, så jeg må jo ha god oppløsning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå