play`ern Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Topic sier det meste...Hvilket nedlastningsprogram bruker du??? Selv bruker jeg LimeWire, men når jeg får skjermkortet skal jeg ha meg DC++ og LM...Skal pröve og få til poll på denne, men da må dere komme med mange forslag!!! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg bruker BitLord til Bit Torrent og firefox sin integrerte nedlastingsprogram Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Bit Torrent, Lime Wire, DC++ og eDonkey Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Er det bare meg, eller har vi noen sånne tråder fra før av? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Er det bare meg, eller har vi noen sånne tråder fra før av? ikke bare deg nei Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Er avhengig av bittorrent protokollen Bruker azureus for å tilfredsstille mine behov Endret 2. august 2005 av Z4rgo Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg bruker edonkey2000... Funker kjempe bra å jeg finner alt jeg trenger.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Torrent: Bitcomet Gnutella: Bearshare P2P: Kazaa Lite K++ (no-no) Direct Connect: StrongDC++ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Azureus, OpenFT, Valknut og gFTP. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 BT: BitComet HTTP/FTP: Flashget Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 DC++ og BitComet.. OT: hva i allverden er VITSEN med slike tråder? Virker som postsamling for de som starter tråden.. "hva slags spørre tråd kan jeg lage idag, mon tro?" Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 DC++ og BitComet.. OT: hva i allverden er VITSEN med slike tråder? Virker som postsamling for de som starter tråden.. "hva slags spørre tråd kan jeg lage idag, mon tro?" Hvorfor svarer du da viss du har så store problemer med slike tråder?!? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Endret 3. august 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) oDC++, StrongDC og BitComet Endret 3. august 2005 av zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå