Gå til innhold

Review av Acer 632XXX

orb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk denne maskinen i dag. Acer TravelMate 632LC tror jeg den heter. P4 1.6, 512mb ram, 30gb hdd og med DVD/CD-RW. Så langt har jeg bare positive ting å si om maskinen. Har også prøvd en identisk maskin tidligere. Maskinen har en deilig 15" skjerm som kjører en oppløsning på 1400x1050. Tastaturet er også av de bedre jeg har prøvd. Tastene er montert i en svak bue i motsetning til andre tastaturer som har montert tastene helt "rett". En ting til som er bra med tastaturet er at windows-taster og andre spesialtaster sitter der du er vant til på vanlige tastaturer. Det er hvertfall noen av tingene jeg har lagt merke til den korte stunden jeg har hatt maskinen. Noe mer du lurer på, kan du jo ta kontakt :smile:

Lenke til kommentar

Jeg synes støynivået er veldig lavt. Ved vanlig bruk hører man ikke vifta i det hele tatt hvis man sitter et sted det ikke er musestille. Står maskinen på veldig lenge, og brukes til prossessorkrevende ting, hender det vifta skrus på en stund uten at dette er veldig sjenerende.

Har ikke målt noe grafikkytelse. Bruker ikke maskinen til spill, så grafikk spilte ikke så stor rolle for meg da jeg kjøpte. Men DivX og DVD går hvertfall strykende glatt :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...