SaiMANN Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg og andre i huset krangler om linja hele tia, så jeg tenkte jeg skulle prøve meg på og sette opp en gateaway som deler linja. Jeg vil at det skal være så enkelt som mulig og sette den opp, siden jeg ikke har gjort noe lignende før. og hvilken distro burde jeg bruke? Lenke til kommentar
xeon Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 http://www.smoothwall.org/ for eksempel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg vil også anbefale www.clarkconnect.com - syntes den er bedre en Smoothwall Lenke til kommentar
xeon Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Noen som vet hvorfor clarkconnect er 3-400 MB, mens smoothwall er 40? Lenke til kommentar
SaiMANN Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 vell, ikke jeg i allefall Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) CC Har en en hel del ekstra stuff en det SW har. På sia til CC så tror jeg du skal finne en oversikt over alt Endret 2. august 2005 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Gateaway? Tja... CC og SW er jo vanligvis gateway-er, da, men du får sikkert satt de opp til å fungere som gateaway-er... Lenke til kommentar
SaiMANN Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Er det sånn at jeg starter, stopper og ordner alt gjennom en internett browser? Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Null støy, rimelig, avansert og kjører linux; https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=17275 Lenke til kommentar
SaiMANN Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Er det sånn at jeg starter, stopper og ordner alt gjennom en internett browser? Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jau, CC, Smoothwall og Linksysen kan konfigureres via web og ssh. Lenke til kommentar
SaiMANN Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Beklager den samme postinga hele tiden, men det gikk litt til hellvette her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå