SSS Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg skal kjøpe ny bærbar pc til maks 16000 kr. Men jeg vet ikke helt hvilket(n) merke/modell jeg skal velge. Jeg ønsker helst intel centrino prosessor. Mine minimumskrav er: 60 gb harddisk 512 mb ram DVD brenner Minst 3 timers batterilevetid Minst 1,6 ghz intel centrino Jeg har valget mellom HP, Acer, Toshiba og Packard Bell. Har dere noen gode forslag ? Jeg skal kjøpe pc til uka, så jeg trenger svar så fort som mulig. Lenke til kommentar
kjos1 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 hadde gått for denne jeg: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=6321 Lenke til kommentar
SSS Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Ingen andre som vet noe? Lenke til kommentar
O.A.F Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg skal betille denne, men det er ikke blant valgene dine. http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=151861 Lenke til kommentar
SSS Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Jeg skal betille denne, men det er ikke blant valgene dine. http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=151861 Denne blir nok litt for stor og dyr for meg. Jeg ønsker maks 15,4" skjerm Lenke til kommentar
bragoon Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Hvor stor/tung PC vil du ha er et viktig spørsmål, 1.2 kg er ganske mye mindre enn 4.1 kg (som den siste pcen er). Anbefaler deg å dra rundt i litt butikker og spørre om de har noen laptoper inne, for så å se på om du liker dem. Det finnes mange gode bærbare der ute, det gjelder bare å finne hva som passer for deg. Ikke bare kjøp det første og beste... Selv driver jeg nå å ser på Asus W3V, 14.1 WXGA (har den bl.a. på komplett, mamoz) , virker som en god pc på bare 2kg. Lykke til med pc-kjøp:) Endret 3. august 2005 av bragoon Lenke til kommentar
SSS Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Hvor stor/tung PC vil du ha er et viktig spørsmål, 1.2 kg er ganske mye mindre enn 4.1 kg (som den siste pcen er). Anbefaler deg å dra rundt i litt butikker og spørre om de har noen laptoper inne, for så å se på om du liker dem. Det finnes mange gode bærbare der ute, det gjelder bare å finne hva som passer for deg. Ikke bare kjøp det første og beste... Selv driver jeg nå å ser på Asus W3V, 14.1 WXGA (har den bl.a. på komplett, mamoz) , virker som en god pc på bare 2kg. Lykke til med pc-kjøp:) jeg ønsker en pc som maks veier 3,5 kg. Jeg synes det første forslaget med Acer Travelmate 8103 så bra ut. Er det noen som har erfaringer med denne? Støynivå o.l Lenke til kommentar
Finegan Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 jeg vill definitivt kjøpt denne Ibooken siden denne er VELDIG stille, ikke særlig dyr og har verdens beste OS, og dessuten full kompabilitet mot alle office ting som du eventuelt vil kunne måtte dele filer med. Ellers kan du gå litt opp i pris og kjøpe en powerbook, da får du en skikkelig grom maskin, selv om prosessorene begynner å dra på åra... Lenke til kommentar
SSS Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Ingen som har erfaring med denne altså? ----> Acer Travelmate 8103WLMi Finner heller ikke noe spesielt om denne på nettet heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå