erre Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Jeg har flasha biosen til den nyeste,med support for xp2200+ cpuen.men når jeg satte inn cpuen og starta maskina så ville den ikke boote. Testa min xp1900+ igjen etter flashen og den funka fint. Er konklusjonen da at xp2200+ er død og bare kan begraves? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Send den til meg så skal jeg sjekke :smile: Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Prøv å reset biosen før du setter inn XP2200. Test XP2200 cpu'en i en annen maskin (det er sikkert en kammerat av deg som har pc) Lenke til kommentar
erre Skrevet 3. august 2002 Forfatter Del Skrevet 3. august 2002 Jeg har resetta biosen.men ingen teng til liv. Er nok bare å returnere cpuen til psdata. Å få tilsent en ny :smile: Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Jeg ville testet den i et annet HK for å være sikker.... Kan jo hende at bios oppgradderingen ikke funka helt ang. støtte for XP2200 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå