Left Blank Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 So.. Jeg lagde en hjemmeside for meg selv og min musikk, og tenkte at jeg skulle få et litt retro feel på det.. Noen tilbakemeldinger på designet eller logoen? www.rflx.net Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Design? Logo? Jeg ser ingen av delene. - Fixedsys er ekstremt harry og gjør ikke siden "retro" - Svart bakgrunn er vanskelig å få til å se bra ut, noe denne siden er et godt eksempel på - "logoen" er uleselig og har ingenting whatsoever til felles med andre elementer på siden Sorry mac, men dette er ingenting. Et word-dokument med vanlig tekst og lagret som webside ville faktisk gjort en bedre jobb. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Men retro-musikken var fin Skjønner hva du vil, men for lite "design" til å kommentere. Lenke til kommentar
N* Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 enig i at den ikke var så pen. den passer til musikken (ikke fordi den ikke er pen), det skal den ha! men du klarer nok finne på noe nytt, som reflekterer musikken din like godt, og samtidig ser bra ut. utrolig digg musikk forresten! hvordan lager du det? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 hehe ja, jeg er egentlig en musiker og ikke en webdesigner men det er jo morsomt å lage web sikder uansett.. men, bruker forskjellige programmer til musikken, takk for tilbakemelding ;x Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 La en av webdesignerene her lage en side for de. Da får du et billig og godt resultat. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Billigere enn firmaer som lever dårlige produketer da Lenke til kommentar
Decline Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Det er klart, vi har jo mindre utgifter å dekke... Og ja, støtter egentlig den, for det ville nok utkonkurrert nåværende design uansett hvem av oss som laget det... men, så spørs det på bruken av siden, hvor viktig er den for deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå