Homealone Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Skiftet cpu i dag. Når jeg skal starte pcn, kommer følgende feilmelding: cpu is unworkable or has been changed. Please recheck cpu soft meny, press F1 to continue, del to enter setup. Trykker jeg F1 kommer jeg inn i windows som normalt. Trykker "del" kommer jeg inn i bios. Problemtet er at jeg kan ikke lagre innstillingene mine i bios. Trykker F10 for å lagre innstillingene, men ingenting skjer!!!!!! Har lagt inn nyeste bios og har prøvd clear cmos, men ingenting hjelper.¨ Noen hotte tips? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 hva med å bytte bios batteri? Lenke til kommentar
Homealone Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Åssen gjør jeg det da? Hvor får jeg tak i et slikt batteri? Maskinen er bare et drøy år gammel, men har jo omtrent stått på 24 timer i døgnet Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 De har vel slike batterier i klokkebutikker og sjapper som selger kamera etc. Og muligens på Biltema. Lenke til kommentar
Homealone Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Dette funket dessverre ikke. Noen andre ideer? Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 prøv ,load bios setup, ( F5 ) så F10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå