knutby Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hehe, hva er det tv2 har laget nå da! der er jo dritgøy! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Tja...ikkje det beste eg har sett. Einaste eg likte var Odd Børretsen og Køhn. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Bah! Eneste som var morsomt var "fakke ham". Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Takler ikkje Kråkevik...er noko med trynet og heile framtoningen som gjer at eg vil vrenge om hovudet. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Synes det er morsomt jeg. Lett og fin (les: dårlig) humor. Er enkelte som er genialt imitert! Tror det er reprise fra i fjor så ikke noe nytt. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Takler ikkje Kråkevik...er noko med trynet og heile framtoningen som gjer at eg vil vrenge om hovudet. Samme her. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Takler ikkje Kråkevik...er noko med trynet og heile framtoningen som gjer at eg vil vrenge om hovudet. Samme her. Da er vi tre Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Synes det er morsomt jeg. Lett og fin (les: dårlig) humor. Er enkelte som er genialt imitert! Tror det er reprise fra i fjor så ikke noe nytt. Helt riktig... Det gode selskap er reprise... Skulle akkurat til å si det selv... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 synes det er ganske morsomt jeg.. Er smetho sa, i fra fjor ja (hvertfall reprise ) Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Takler ikkje Kråkevik...er noko med trynet og heile framtoningen som gjer at eg vil vrenge om hovudet. Samme her. Da er vi tre Og plutselig 4 :S Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Er nok seks. Det er reprise ja, men morsomt nå også. Som sagt, noen av dem er rett og slett genialt imitert. Endret 2. august 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Reprise fra i fjor, og fy for en dårlig serie. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Så det i fjor! Det var jo kooonge! EDIT: Når går det? Endret 11. august 2005 av Goscinny Lenke til kommentar
Knast Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 gikk på tirsdag hvertfall.. det er brede bøe som spiller kjell magne bondevik? ligner jo ikke et sekund da.. men genial dialekt.. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ikke bra ikke bra... Samme her, hater krokevik.. Heller Kroke Skit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå