Gromle Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Tar Tele2 noe betalt for leveringsrapporter på SMS? Fant ikke noe om det på hjemmesidene deres. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Regner med at siden Telenor tar betalt så tar nok de også betalt litt midre enn det Telenor gjør. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Burde ikke det ha stått på sidene deres da? Mulig jeg er blind, men finner det ingen plasser.. Lenke til kommentar
carwash Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Sist jeg snakka med tele2 om dette (pris på leveringsrapport) var det gratis. I kontrakten din med tele2 står det at prisene på tjenester kan finnes på den komplette prislisten på hjemmesiden deres. Desverre finnes ikke denne (gjorde i alle fall ikke det da jeg var tele2kunde for noen måneder siden). Skrev til kundeservice og etterlyste denne flere ganger, men fikk aldri noe svar. Simen Lenke til kommentar
SkrueMcDuck Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Alle selskapene leverte gratis rapport inntil for noen år siden.. I dag er vel gengs pris 29 øre tror jeg.. Jeg blir iallefall fakturert de få gangene jeg benytter meg av tjenesten PS! aktivert fra meny i telefon altså... Bruker du *KV# var det gratis i sist jeg sjekket Lenke til kommentar
carwash Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Tele2 hadde i alle fall gratis lenge etter netcom og telenor innførte gebyr for bruken. Simen Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg spurte Tele 2 om det per mail, og fikk til svar at det kostet 1 øre per kvittering. Kjekt hvis noen gidder å dobbelsjekke ved å ringe eller maile dem. Lenke til kommentar
Teksup Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 dette er gratis hos Tele2. De gikk over på nytt system en gang i fjor tror jeg, og benytter ikke samme som Telenor lenger. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg fikk svar fra kundeservice at det koster det samme som sms-prisen for mitt abbonement, altså 59 øre for en leveringsrapport! Syntes dette var litt drøyt jeg.. Lenke til kommentar
Rayban Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hæ, 59 øre!?!? Det har de da ikke LOV til! Står ingenting på sidene deres om at de tar betalt for dette (har saumfart dem). Jeg har Tele 2, og etter hva jeg har funnet ut er det gratis med leveringsrapporter. Har studert de spesifiserte fakturaene jeg har fått tilsendt, og ikke funnet at de tar betalt for leveringsrapporter. Jeg bruker det hele tiden, og en av grunnene til at jeg fortsatt har Tele 2 er at de har gratis leveringsrapporter. Tror du tar feil her... Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hæ, 59 øre!?!? Det har de da ikke LOV til! Står ingenting på sidene deres om at de tar betalt for dette (har saumfart dem). Jeg har Tele 2, og etter hva jeg har funnet ut er det gratis med leveringsrapporter. Har studert de spesifiserte fakturaene jeg har fått tilsendt, og ikke funnet at de tar betalt for leveringsrapporter. Jeg bruker det hele tiden, og en av grunnene til at jeg fortsatt har Tele 2 er at de har gratis leveringsrapporter. Tror du tar feil her... Her har du kopi av mailen jeg mottok fra Tele2 sin kundeservice; -- Hei! Leveringsrapport koster det samme som SMS tilsvarende ditt abonnement. Vennligst la all korrespondanse henge ved, ved ytterlige spørsmål. Med Vennlig Hilsen Tele2 Norge AS Marte Hansen Kundesenter [PRODUCT:Mobile Private] [CATEGORY:Mobiltelefoni-SMS] [COMMENTS:Hei! Jeg lurer på hvor mye det koster å motta leveringsrapport på sms hos dere, da det ikke fremkommer noe som helst om dette på web-siden deres!] [CUSTOMERID:] [NAME:X] [sURNAME:X] [ADDRESS:X] [postALCODE:X] [CITY:X] [PHONENUMBER:90X00007] [email:[email protected]] [TELEFONNUMMERET SOM HENVENDELSEN GJELDER:90X00007] [TIDLIGERE HENVENDELSER OM SAMME SPØRSMÅL?:Nei] [REFERANSENUMMER:402727] [TIDSPUNKT:2005-08-03 15:29:33] Lenke til kommentar
Rayban Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hvis det der stemmer, og hun Marte Hansen ikke bare roter med fakta, blir jeg forbannet på Tele2! De burde i det minste opplyse det på sidene sine, leveringsrapporter/meldingskvitteringer er ikke nevnt med et eneste ord på sidene deres! Men dette må isåfall ha skjedd nylig, har ikke sett noe som tyder på at de tar betalt for rapporter på tidligere fakturaer jeg har fått. Og nå får jeg bare eFaktura... Lenke til kommentar
Mondo Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg har sjekket opp dette og det er gratis hos tele2 fram til 31.12.2005, etter dette så koster det 28 øre. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Vil bare bekrefte det Mondo sier,nemlig at det nå står på Tele2.no at leveringsrapporter er gratis ut året, og at det vil koste 28 øre fra og med 2006. Link til prislisten på Tele2.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå