Gå til innhold

Pris på rapport - Tele2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sist jeg snakka med tele2 om dette (pris på leveringsrapport) var det gratis.

I kontrakten din med tele2 står det at prisene på tjenester kan finnes på den komplette prislisten på hjemmesiden deres. Desverre finnes ikke denne (gjorde i alle fall ikke det da jeg var tele2kunde for noen måneder siden). Skrev til kundeservice og etterlyste denne flere ganger, men fikk aldri noe svar.

Simen

Lenke til kommentar

Alle selskapene leverte gratis rapport inntil for noen år siden..

I dag er vel gengs pris 29 øre tror jeg..

Jeg blir iallefall fakturert de få gangene jeg benytter meg av tjenesten :)

PS!

aktivert fra meny i telefon altså...

Bruker du *KV# var det gratis i sist jeg sjekket :p

Lenke til kommentar

Hæ, 59 øre!?!? Det har de da ikke LOV til! Står ingenting på sidene deres om at de tar betalt for dette (har saumfart dem). Jeg har Tele 2, og etter hva jeg har funnet ut er det gratis med leveringsrapporter. Har studert de spesifiserte fakturaene jeg har fått tilsendt, og ikke funnet at de tar betalt for leveringsrapporter. Jeg bruker det hele tiden, og en av grunnene til at jeg fortsatt har Tele 2 er at de har gratis leveringsrapporter. Tror du tar feil her...

Lenke til kommentar
Hæ, 59 øre!?!? Det har de da ikke LOV til! Står ingenting på sidene deres om at de tar betalt for dette (har saumfart dem). Jeg har Tele 2, og etter hva jeg har funnet ut er det gratis med leveringsrapporter. Har studert de spesifiserte fakturaene jeg har fått tilsendt, og ikke funnet at de tar betalt for leveringsrapporter. Jeg bruker det hele tiden, og en av grunnene til at jeg fortsatt har Tele 2 er at de har gratis leveringsrapporter. Tror du tar feil her...

Her har du kopi av mailen jeg mottok fra Tele2 sin kundeservice;

--

Hei!

Leveringsrapport koster det samme som SMS tilsvarende ditt abonnement.

Vennligst la all korrespondanse henge ved, ved ytterlige spørsmål.

Med Vennlig Hilsen

Tele2 Norge AS

Marte Hansen

Kundesenter

[PRODUCT:Mobile Private]

[CATEGORY:Mobiltelefoni-SMS]

[COMMENTS:Hei!

Jeg lurer på hvor mye det koster å motta leveringsrapport på sms hos dere, da det ikke fremkommer noe som helst om dette på web-siden deres!]

[CUSTOMERID:]

[NAME:X]

[sURNAME:X]

[ADDRESS:X]

[postALCODE:X]

[CITY:X]

[PHONENUMBER:90X00007]

[email:[email protected]]

[TELEFONNUMMERET SOM HENVENDELSEN GJELDER:90X00007] [TIDLIGERE HENVENDELSER OM SAMME SPØRSMÅL?:Nei]

[REFERANSENUMMER:402727]

[TIDSPUNKT:2005-08-03 15:29:33]

Lenke til kommentar

Hvis det der stemmer, og hun Marte Hansen ikke bare roter med fakta, blir jeg forbannet på Tele2! De burde i det minste opplyse det på sidene sine, leveringsrapporter/meldingskvitteringer er ikke nevnt med et eneste ord på sidene deres! Men dette må isåfall ha skjedd nylig, har ikke sett noe som tyder på at de tar betalt for rapporter på tidligere fakturaer jeg har fått. Og nå får jeg bare eFaktura...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...