xlpuma Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg skulle være lur og overføre msn-smileys fra laptopen til min stasjonære pc. Jeg åpnet for visning av skjulte mapper,og gikk inn i C:\Documents and Settings\xxxxxxxx xxxxxxxx\Programdata\Microsoft\MSN Messenger\xxxxxxxxx\CustomEmoticons. Var sikker på de skulle ligge der. Inni denne mappa ligger .DAT-filer, men om du åpner de i f.eks windows bilde og faksbehandling åpner disse seg som .gif filer ser det ut som. Det som virkelig sux her, er at etter jeg limte inn .DAT filene fra lappisen, forsvant hele forb... smileysene mine .Må jo selvølgelig nevne at jeg fikk spørsmål ved overføring om å overskrive ei map-fil, som jeg svarte ja på... Er det dette som har fucka opp alle personlige smileysene mine? Eh? jeg lurer også på om jeg har vært inne i feil mapper og rota det til. MSN fungerer forøvrig helt fint. Har også forsøkt google, men jeg får bare opp masse drittsider som skal prakke på meg ekstra smileys... Noen med inngående kjennskap i denne materien som kan hjelpe meg litt her? Hadde vært stas å få smileysene tilbake i drift Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 avinnstaller, last ned på nytt, og installer igjen, værre er det ikke Lenke til kommentar
xlpuma Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Jeg har alle originale smileys, men det er de customiserte, eller mine egne som er borte vekk..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå