Gå til innhold

Oppdateringsproblemer m/K750i og chess


Anbefalte innlegg

Hei hå!

 

Sitter med en ny-anskaffet Sony Ericsson (SE) K750i. Telefonen er helt strøken og ingen feil har oppstått, bortsett fra!: Når jeg lastet inn innstillingene til mms og wap fra chess (Jeg har Chess Knock-Out) så kom der, som i andre nevner i andre tråder, feilmelding om at dette ikke går. Der andre har løst problemet med oppdatering av firmware, får jeg ikke gjort noe i det hele tatt!

 

Ved automatiske oppdateringer fra SE's sider vil den ikke oppdateres. Når den skal koble til telefonen, får jeg beskjeden om at "Det finnes for tiden ingen tjeneste for enheter som tilhører operatøren din".

 

Er det noen som har fått lignende feilmelding, og/eller vet hva som må gjøres for å få dette ordnet? Jeg har vært på telefon med både Chess og SE-Norge, hvor Chess ba meg om å kontakte SE. Eneste SE ville ha fra meg var e-mail med loggen fra auto-update programmet, og jobbe videre med saken. Så om noen sitter med et svar, skrik ut!

post-20-1123006815_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant svar i annen tråd. Der så jeg at jeg ikke var alene om problemet. Viste seg at SonyEriccson's oppdatering av firmware ikke støttet telefonen, eller seg selv, eller overhodet noe i det hele tatt! Så jeg tydde til DaVinci istedetfor, som nå har ordnet alt!

 

Her er linken til den tråden

For SE sitt oppsett, følg det som står på side 1. For DaVinci, gå til side 11.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...