Gå til innhold

Komplett,no


Geir3

Anbefalte innlegg

Hei jeg skal kjøpe nytt hovedkort og prossesor.

På Komplett.no har de noen som de kaller for demo varer? er det noen som har erfaringer med dem.

Er det noe å kjøpe eller må jeg styre unna og heller kjøpe de helt nytt.

trenger også hjelp til å bestemme meg for et hoved kort som har det meste for ca1000-1200 kr

AMD?

P4?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kikka på demosiden til komplett selv og jeg vil ikke enbefalle å kjøpe noe der! Det er stort sett gamle ting som er overprisa! Nyere ting dem har der er som regel oxo bare prisa rett under originalpris! Og da du handler demovarer får du, hvis du skal ha hk, bare kortet uten manual, kabler, driver-cd osv! Så vil anbefalle å kjøpe nytt i steden!

 

/steinih :smile:

 

_________________

devil.gif

 

[ Denne Melding var redigert av: steinih på 2002-08-03 17:30 ]

Lenke til kommentar

at varene er overpriset er viss-vass.

 

man får det man betaler for. men at det er varer av eldre dato, skal jeg heller gå med på. dette er tross alt demovarer, de har vært i bruk en gang før...

 

nå vet ikke jeg om komplett selger demo-hk med kabler eller ikke, men som regel så får du kortet, med drivere, kabler og manual.

 

noen ganger kan du være heldig å gjøre et godt kjøp på demovare-siden, men som regel vil det lønne seg å kjøpe nytt.

Lenke til kommentar

Når jeg kjøper hardware på Komplett.no sjekker jeg alltid demo siden først for å se om de har ting jeg trenger der. Hvis ikke annet er sagt under beskrivelsen av produktet, så er det snakk om komplett pakke. HK, manual, eske drivere og kabler. Jeg har ikke hatt problemer med noen av mine 5 hovedkort kjøpt fra demo kategorien....

 

2 * Abit TH7 II RAID

1 * Abit TH7 II

2 * MSI KT133A kort

 

Er prisen lav nok, kjøp demo. Er forskjellen en 50 lapp, ikke gidd.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...