Fredrik Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg har 60 %, nesten alle er hets. I tillegg prøvde jeg å skaffe meg to advarsler til før sommerferien, men moderatorene la ikke merke til dem. FYI, jeg har ingen for hets. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg har 60 %, nesten alle er hets. I tillegg prøvde jeg å skaffe meg to advarsler til før sommerferien, men moderatorene la ikke merke til dem. FYI, jeg har ingen for hets. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Er du like naiv som avataren din? Er du like på trynet som grammatikken i avataren din? Hæ? HÆ?!? Forba- Sorry, skal ikke være uhøflig. Jeg aner ikke hva du prater om, men jeg er üb3r1337 Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 EDIT: Vi er heller ikke fritatt warns og utestengelser, om du tror det. Jeg har en god del med advarsler. Bare så det er sagt. Yeah, selv jeg har warn. Tro det eller ei. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Svar til Topic: Fordi noen av brukerne føler seg opphøyd og konglige. Deres rett til å herse med resten av forumbrukerne, slenge dritt, komme med ironi, sette thumpdown smileyer, kle av folk verbalt osv. er et resultat av ren og pur ondskap. Ps. Jeg tar såklart sterkt avstand fra dette. *hosttrådstartererendummammadaltmedproselenmusklerhost Endret 3. august 2005 av ~Alex~ Lenke til kommentar
Jahve Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ifølge min warn (30%) så er mitt mission in life å hetse folk som skriver ekstremt dumme ting.... som deg. Hva blir det neste? Skal folk saksøkes for å f.eks banne når de sitter forran TV'en og favoritt fotball laget enten bommer på målet eller motstanderlaget scorer? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Jeg har to advarsler for personhets, og en for support i so4. Jeg kan oppfattes som en uhøflig drittsekk, og ja, det er jeg også. Jeg tenker kun på meg selv/Jeg har ikke et behov for å tenke på andre menneskers beste. Spydige kommentarer(merk. fredrikrb, tonio og @kd) besvares med samme skyts, om ikke verre. Endret 3. august 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg har 10%, som selvfølgelig er for hets. Når moderatorene åpenbart ikke greier å skilne troll fra seriøse brukere, tar jeg på meg jobben med å luke ugresset. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Finnes mange patetiske, arrogante duster på forumet desverre. For å si det sånn! Får bare leve med dem og prøve å unngå dem. De fleste finner du vel i OT-baren. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 hvorfor er noe uhøflige i dette forumet HalTan og LarsP er bare født sånn... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Og ketchez og noen andre kommer til å få denne tråden stengt for personangrep. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Som om Lars og Halvdan kommer til å besøke tråden og si: Nehei, vi er ikke frekk. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg har 60 %, nesten alle er hets. I tillegg prøvde jeg å skaffe meg to advarsler til før sommerferien, men moderatorene la ikke merke til dem. FYI, jeg har ingen for hets. Jeg har bare en for oppfordring til piratkopiering... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Nehei, vi er ikke frekk. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Er veldig ofte jeg ikke kan være helt meg selv her inne pga forumregler Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Nehei, vi er ikke frekk. I tried telling 'em, dammit, but they wouldn't listen. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Er veldig ofte jeg ikke kan være helt meg selv her inne pga forumregler Hahaha, you said it. Har nå 40 % advarsel selv..har vært litt stygge kommentarer her og der Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Nehei, vi er ikke frekk. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Nehei, vi er ikke frekk. Deja vu. Stenges på grunn av avsporing, manglende fantasi og evne til selvstendig tenking. Edit: den vanlig bokstaven som ikke hørte hjemme + en viss moderering/endring av utsagn vedr. grunn til stenging. Endret 14. august 2005 av el-asso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg