storken Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 "hetsesertifikat" hvor får man det. nå kommer dere sikkert til å hetse meg for at jeg ikke vet det! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 "hetsesertifikat"hvor får man det. nå kommer dere sikkert til å hetse meg for at jeg ikke vet det! Man må fortjene det. Eller så har someday. et kurs godkjent av lånekassen. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Grupper som dumme, tilbakestående, hjerneskadede, snille mennesker, de som liker FF og sånne som tror på spiritisme eller noe annet tull, de er det helt naturlig å gjør det man kan av faenskap mot. + Mangafans. Manga er fett, det er hentai som skal dø. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg har aldri sagt at du ikke kan hetses. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 fordi at her er den eneste plassen de kan være uhøflig, uten å få bank for de er så pinglete IRL Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) fordi at her er den eneste plassen de kan være uhøflig, uten å få bank for de er så pinglete IRL Tøffere enn deg i hvert fall! Endret 2. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Jeg har aldri sagt at du ikke kan hetses. Endret 3. august 2005 av Den Røde Tsar Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Folk som er uhøflige får advarsler, og etterhvert blir de bannlyst fra forumet, så de siler ut alle de som ikke hører hjemm her Nja. Har 10% for hets. Jeg. Stefan. TI PROSENT. For ikke å snakke om fredrik. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 40%, men det har jeg jobba litt for. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg har nok warn på samvittigheten, men det beste er at 20 av de prosentene fikk jeg på helt latterlig grunnlag. ^^ Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Det er noen på dette forumet som er uhøflige fordi de rett og slett ikke kan la være å drite ut andre mennesker. Jeg er helt overrasket hvor mange drittsekker på dette forumet som enda ikke er utestengt. Og dette med hetsesertifikat er ikke gøy. Det er så barsnlig og idiotisk som det kan få blitt. Neptun_ hadde helt rett i det han sa. Er enkelte her som drar strikken for langt. Hele tiden. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg kan komme med en ufin kommentar en gang i blandt, men dette er kun til enkelte personer som jeg av en eller annen grunn tolererer mindre fjas fra. Når jeg tenker meg om er det kun 2 personer jeg virkelig har noe i mot her inne. Resten av folka er bra folk! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Det er noen på dette forumet som er uhøflige fordi de rett og slett ikke kan la være å drite ut andre mennesker. Jeg er helt overrasket hvor mange drittsekker på dette forumet som enda ikke er utestengt. Og dette med hetsesertifikat er ikke gøy. Det er så barsnlig og idiotisk som det kan få blitt. Neptun_ hadde helt rett i det han sa. Er enkelte her som drar strikken for langt. Hele tiden. Tørrpinne... Faktisk, det er ikke så mange som klager. Om folk er drittlei (Annet enn de tre-fire som klaget i SO) så får de si fra. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Det er noen på dette forumet som er uhøflige fordi de rett og slett ikke kan la være å drite ut andre mennesker. Jeg er helt overrasket hvor mange drittsekker på dette forumet som enda ikke er utestengt. Og dette med hetsesertifikat er ikke gøy. Det er så barsnlig og idiotisk som det kan få blitt. Neptun_ hadde helt rett i det han sa. Er enkelte her som drar strikken for langt. Hele tiden. Altså. Kan du lage en liste på de som klager? Dessuten, hetsesertifikat er koselig. EDIT: Vi er heller ikke fritatt warns og utestengelser, om du tror det. Jeg har en god del med advarsler. Bare så det er sagt. Endret 3. august 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Det er noen på dette forumet som er uhøflige fordi de rett og slett ikke kan la være å drite ut andre mennesker. Jeg er helt overrasket hvor mange drittsekker på dette forumet som enda ikke er utestengt. Og dette med hetsesertifikat er ikke gøy. Det er så barsnlig og idiotisk som det kan få blitt. Neptun_ hadde helt rett i det han sa. Er enkelte her som drar strikken for langt. Hele tiden. Du må bare innse at noen er bedre enn andre. Noen er populære, andre ikke - Natural selection Lenke til kommentar
KAS Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Det er ingen som er uhøflige her. Det er bare kommunikasjonsproblemer mellom partene av og til. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Er du like naiv som avataren din? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Er du like naiv som avataren din? Er du like på trynet som grammatikken i avataren din? Hæ? HÆ?!? Forba- Sorry, skal ikke være uhøflig. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg har 60 %, nesten alle er hets. I tillegg prøvde jeg å skaffe meg to advarsler til før sommerferien, men moderatorene la ikke merke til dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg