Gå til innhold

hvorfor er noe uhøflige i dette forumet

p@ge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:hmm:

det jeg lure på, er:

hvorfor er noen av deltakere i dette forumet så uhøflige ?

når dere ( dette handler om ) ikke får svar, på deres premisser er det mange som neste eksploderer.

kaster skitt, er ironiske, vet alt, skjeller ut andre, ignorere andre sine svar, kommer inn med idiotiske innlegg i andre sine tråd og bla bla bla !

kanskje dere har svar ?

Det er helt naturlig å hakke på de som er latterlige, svake, ikke like som en selv eller bare generelt gjør mange ting som man kan hakke på. For eksempel ville jeg ikke tenke på å harve løs på sosohal eller han fyren med Goebbels som avatar. Hvorfor? Respekt, og de hakker de samme folka som jeg hakker.

Grupper som dumme, tilbakestående, hjerneskadede, snille mennesker, de som liker FF og sånne som tror på spiritisme eller noe annet tull, de er det helt naturlig å gjør det man kan av faenskap mot.

Det her er egentlig veldig enkelt, det er akkurat som mobbing ellers, man finner et mål som man har motiv og muligheten til å skade, og går for det.

Håper det var rimelig On Topic.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Noe som faktisk plager meg er brukere uten kunskap om en dritt.. Dette gir meg da igjen ingen grund til og være frekk mot dem. Noe jeg også ikke gjør - tror jeg.

Endret av Slettet-df17e
Lenke til kommentar
More sex talk please! Vi har ikke fått nok! :dribble::dribble:

Han kjørte sitt krumbøyde røde mannslokomotiv opp i hennes svulmende, dirrende lyserosa kjønn. Hun stønnet i takt da hans stramme mannskropp dunket inn i henne.

Hennes myke bryster blomstret og to velsmakende rosenknopper reiste seg.

:p

Lenke til kommentar
More sex talk please! Vi har ikke fått nok!  :dribble:  :dribble:

Han kjørte sitt krumbøyde røde mannslokomotiv opp i hennes svulmende, dirrende lyserosa kjønn. Hun stønnet i takt da hans stramme mannskropp dunket inn i henne.

Hennes myke bryster blomstret og to velsmakende rosenknopper reiste seg.

:p

Mye morsommere å høre fra Thea... :p

Lenke til kommentar
Seksuell frustrasjon. Hvis ikke jeg får meg noe, blir jeg sint og lar det gå utover sånne som deg. Unnskyld.  :p

More sex talk please! Vi har ikke fått nok! :dribble::dribble:

Til (sikkert) din fortvilelse, prater jeg latterlig lite om sex, det er bare dere som assosierer Ananas med det. :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...