Staalkontroll Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg liker å være frekk, blir opphisset av det. Ingen ting som slår følelsen av å pirke på en ny bruker Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Men du er ikke en spinkel liten nerd, for ruslebiffer og sosiale folk gjelder andre regler. Hvilke regler gjelder for meg da? Siden jeg ikke er noen av delene... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Du går som ruslebiff. Hvis du nekter for det får du finne ut av dine egne regler. Mitt sinn tar ikke høyde for mellomting. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Du går som ruslebiff. *stolt* Da tar jeg det som at jeg kan være frekk i RL og her på forumet Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Såklart da kan, bare ikke mot meg, da venter juling. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 det jeg lure på, er: hvorfor er noen av deltakere i dette forumet så uhøflige ? når dere ( dette handler om ) ikke får svar, på deres premisser er det mange som neste eksploderer. kaster skitt, er ironiske, vet alt, skjeller ut andre, ignorere andre sine svar, kommer inn med idiotiske innlegg i andre sine tråd og bla bla bla ! kanskje dere har svar ? Det er helt naturlig å hakke på de som er latterlige, svake, ikke like som en selv eller bare generelt gjør mange ting som man kan hakke på. For eksempel ville jeg ikke tenke på å harve løs på sosohal eller han fyren med Goebbels som avatar. Hvorfor? Respekt, og de hakker de samme folka som jeg hakker. Grupper som dumme, tilbakestående, hjerneskadede, snille mennesker, de som liker FF og sånne som tror på spiritisme eller noe annet tull, de er det helt naturlig å gjør det man kan av faenskap mot. Det her er egentlig veldig enkelt, det er akkurat som mobbing ellers, man finner et mål som man har motiv og muligheten til å skade, og går for det. Håper det var rimelig On Topic. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Grupper som dumme, tilbakestående, hjerneskadede, snille mennesker, de som liker FF og sånne som tror på spiritisme eller noe annet tull, de er det helt naturlig å gjør det man kan av faenskap mot. + Mangafans. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 syntes dette forumet er det hvor medlemmene har best folkseskikk jeg. spesielt takke være flinke moderatorer Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Seksuell frustrasjon. Hvis ikke jeg får meg noe, blir jeg sint og lar det gå utover sånne som deg. Unnskyld. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Seksuell frustrasjon. Hvis ikke jeg får meg noe, blir jeg sint og lar det gå utover sånne som deg. Unnskyld. HAEHHAHEEAHHEAE Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Noe som faktisk plager meg er brukere uten kunskap om en dritt.. Dette gir meg da igjen ingen grund til og være frekk mot dem. Noe jeg også ikke gjør - tror jeg. Endret 2. august 2005 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Seksuell frustrasjon. Hvis ikke jeg får meg noe, blir jeg sint og lar det gå utover sånne som deg. Unnskyld. DU R KEWL. Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Det er morsomt å være frekk i kjeften. Hvis dere synes det er artig og väre stor i kjeften, har dere et seriöst problem... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Seksuell frustrasjon. Hvis ikke jeg får meg noe, blir jeg sint og lar det gå utover sånne som deg. Unnskyld. More sex talk please! Vi har ikke fått nok! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Det er morsomt å være frekk i kjeften. Hvis dere synes det er artig og väre stor i kjeften, har dere et seriöst problem... Dere??? Det var Tonio som sa det, ikke jeg Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 More sex talk please! Vi har ikke fått nok! Han kjørte sitt krumbøyde røde mannslokomotiv opp i hennes svulmende, dirrende lyserosa kjønn. Hun stønnet i takt da hans stramme mannskropp dunket inn i henne. Hennes myke bryster blomstret og to velsmakende rosenknopper reiste seg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 More sex talk please! Vi har ikke fått nok! Han kjørte sitt krumbøyde røde mannslokomotiv opp i hennes svulmende, dirrende lyserosa kjønn. Hun stønnet i takt da hans stramme mannskropp dunket inn i henne. Hennes myke bryster blomstret og to velsmakende rosenknopper reiste seg. Mye morsommere å høre fra Thea... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Seksuell frustrasjon. Hvis ikke jeg får meg noe, blir jeg sint og lar det gå utover sånne som deg. Unnskyld. More sex talk please! Vi har ikke fått nok! Til (sikkert) din fortvilelse, prater jeg latterlig lite om sex, det er bare dere som assosierer Ananas med det. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 assosierer Ananas med det. OST! Neida..du er snill Ikke er du "uhøflig" heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg