p@ge Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) det jeg lure på, er: hvorfor er noen av deltakere i dette forumet så uhøflige ? når dere ( dette handler om ) ikke får svar, på deres premisser er det mange som neste eksploderer. kaster skitt, er ironiske, vet alt, skjeller ut andre, ignorere andre sine svar, kommer inn med idiotiske innlegg i andre sine tråd og bla bla bla ! kanskje dere har svar ? Endret 2. august 2005 av gaggen Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Mennesker er forskjellige vettu.. Kan ikke si jeg har veldig lyst til å hjelpe folk som bare slenger dritt og er uhøflige heller.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Finnes noen ting: - masse unødvendig bumping - hvis man skriver "faen dere er treige" etter 10 min. - IQ - postcount - intelligens av trådstarter eller bruker - informasjon av feil fakta - Bastante og feilaktige påstander ++ Endret 2. august 2005 av Pels Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Jeg blir "uhøfelig" når jeg ser fjortiser, og skrivefeil. (Er du analfabet, putt det i signatur) Edit: Blir litt sur når folk lager to tråder om samme tingen. Endret 2. august 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Jeg blir "uhøfelig" når jeg ser fjortiser, og skrivefeil.(Er du analfabet, putt det i signatur) Edit: Blir litt sur når folk lager to tråder om samme tingen. :!: Hva med å skrive i egen signatur? "Uhøfelig" Edit: skal heller ikke vere "," mellom "Fjortiser" og "og" Endret 2. august 2005 av HiTeCk Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Jeg blir "uhøfelig" når jeg ser fjortiser, og skrivefeil.(Er du analfabet, putt det i signatur) jeg er fra holland og har meg lært å snakke og skrive " norsk " helt alene ved å lese aviser og ser på fjernsyn. ( kan være med feil og diverse andre ting ) jeg har ikke kostet de norske samfunnet ett eneste krone med dette ! så ditt innlegg overser jeg ( om de er kanskje gramatisk feil ) hilsen, en forargede ( forbannede ) hollender Endret 2. august 2005 av gaggen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 det jeg lure på, er:hvorfor er noen av deltakere i dette forumet så uhøflige ? De har hetsesertifikat. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 det jeg lure på, er:hvorfor er noen av deltakere i dette forumet så uhøflige ? De har hetsesertifikat. Jeg har falskt! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Blir uhøffelig av folk som ikke skjønner at noe er feil når 90% av svarene sier det, og bare fortsetter å kverulere på sitt. Husker for eksempel en dott som forlangte at vi beviste at Frontpage var dårligere enn DreamWeaver, og ble aldri fornøyd. That really grinds my gears! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 det jeg lure på, er:hvorfor er noen av deltakere i dette forumet så uhøflige ? De har hetsesertifikat. You rang? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Folk som er uhøflige får advarsler, og etterhvert blir de bannlyst fra forumet, så de siler ut alle de som ikke hører hjemm her Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg merker selv at det er mange på forumet som har dålige dager noen ganger ja....Men ellers er jo alle greie!!! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 det jeg lure på, er:hvorfor er noen av deltakere i dette forumet så uhøflige ? De har hetsesertifikat. UANSETT hvor og når jeg ser det ordet der, så leser hjernen min HESTEsertifikat. Jeg ler hver gang, for all del, men det begynner å irritere. Haha! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 det jeg lure på, er:hvorfor er noen av deltakere i dette forumet så uhøflige ? De har hetsesertifikat. UANSETT hvor og når jeg ser det ordet der, så leser hjernen min HESTEsertifikat. Jeg ler hver gang, for all del, men det begynner å irritere. Haha! Lars har jo kaldblodshestesertifikat. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Det er internett, spinkle, svette nerder kan gi andre verbal juling uten konsekvenser, got to love it. På internett er man sarkastisk, nedlatende og pirkete, sånn er det bare. Takler du det ikke, synd for deg. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Det er internett, spinkle, svette nerder kan gi andre verbal juling uten konsekvenser, got to love it. På internett er man sarkastisk, nedlatende og pirkete, sånn er det bare. Takler du det ikke, synd for deg. Er sånn i virkeligheten jeg, sarkastisk som et udyr. Men på forum er jeg snill som et lam. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Men du er ikke en spinkel liten nerd, for ruslebiffer og sosiale folk gjelder andre regler. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Ser ikkje poenget med å være frekk på en seriøst måte, med mindre du har grunn til det. Som det står i signaturen min (gjelder vel mest for WDS-delen av forumet), så blir eg forholdsvis forbanna når nokon oppretter en ny tråd, kor det blir spørt om noko som akkurat har blitt besvart. Da har du grunn til å være frekk, og spørre trådstarter om han faktisk har lest retningslinjene og nettiketta. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Ser ikkje poenget med å være frekk på en seriøst måte, med mindre du har grunn til det. Som det står i signaturen min (gjelder vel mest for WDS-delen av forumet), så blir eg forholdsvis forbanna når nokon oppretter en ny tråd, kor det blir spørt om noko som akkurat har blitt besvart. Da har du grunn til å være frekk, og spørre trådstarter om han faktisk har lest retningslinjene og nettiketta. Hvorfor være frekk ? Hva er "Report" knappen til ? synes flere kan bruke den i stede for å være frekke å uhøflig. Endret 2. august 2005 av xanth0s Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Det er morsomt å være frekk i kjeften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg