andret Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) er det noen som kan vise meg eller si hvor allle leningene i en pc skal settes. jeg har nettop montert kjellerpcen min fra hverandre. og var så dum og bare ta alt ut uten og se etter. og nå vet jeg ikke hvor de skal inn igjen ps: når jeg sier "vise" mener jeg fra ei hjelpeside eller et bilde av deres egen pc eller noe sånt. takker for alle svar..... Endret 2. august 2005 av andret Lenke til kommentar
Azton Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 De fleste kabler passer bare en plass. Untatt power-switchen osv, der må du slå opp i hovedkortet's manual. Hvis du ikke har den, kan du finne den på web-siden til hovedkortets produsent. Lenke til kommentar
andret Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 har msi en hjemme side.... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Ja: http://www.msi.com.tw/ Lenke til kommentar
andret Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 nå har jeg kommet så langt så til: pwsw,hdd-led.... dette forstår jeg ingen ting av og på manualen sto det bare fan power connectors. er det noen som vett hvor de skal på et msi sis651 hovedkort. takker veldig mye for alle svar........ Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Se på side 32 i mamualen (tilkoblingspunkt JFP1) Det er bare LEDene som er retningsavhengig. Se evt. i Intel's guide som det vises til for ytterligere detaljer. Lenke til kommentar
bentose Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Edit: Sjå innlegget over. Om du har eit 651M-L og engelsk manual så står dette på side 2-18. Endret 3. august 2005 av bentose Lenke til kommentar
andret Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 ja eg så det nå .eg må ha hoppt over den siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå