uselessdwarf Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Har en Belkin Pre-N-ruter som står ca 4 meter fra maskinen (en 20 cm murvegg i mellom). I maskinen sitter det et Netgear W311 kort. Opplever at signalstyrken svinger fra 100% til 0% (brudd). Har byttet både router og kort så jeg tror ikke feilen ligger der. Noen forslag til hva som kan være feil? Opplever også at internett noen ganger går treigere enn om jeg hadde brukt 56k analogt modem. Dette på tross av at Netgear kortet sier at det har en båndbredde 54 MB..... Noen gode forslag? Har sikret nettverket med WPA så jeg tror ikke det er noen som stjeler båndbredde. PLEASE HELP BEFORE I TURN CRAZY Lenke til kommentar
fiLLLipnet Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Bor du i ett tettbygd strøk der folk kan stjele den trådløse internetten? Hvis ikke er det ikke vits... Om du ser på tester av routere og ap ser du at ytelsen med WPA påslått er mye mindre enn avslått... Bare et tips Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 ting nr 1 last ned og installer netstumber så viser den mer enn bare prosenter. ting nr 2 hvis du går inn og setter kort skal KUN gå på eks 2mbit så blir det faktisk bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå